|
||||
|
||||
Quote:
Weet je wat nog het mooiste was,deze volvo stond gewoon op de Volvo amerika stand,veel merken hadden stoere particuliere projecten staan,zouden ze in nederland ook eens moeten doen. |
|
||||
|
||||
hoe kom je eigenlijk op die beurs, schijnt nogal lastig te zijn om hier kaarten voor te fixen. moet je ervoor worden uitgenodigd ofzo?
kan voor volgend jaar waarschijnlijk wel kaarten via m'n werk regelen (hoop ik) |
|
||||
|
||||
Dit vondt ik de mooiste wagen op de sema,stond er vorig jaar ook al maar ik heb nu de spec lijst gelezen,niet normaal meer wat er allemaal gedaan is aan deze wagen.
Als ik tijd heb scan ik de spec lijst effe in . Ze hebben oa de voorruit een aantal graden achterover gezet,het dak naar achter verlengt enz enz enz technish de perfecte auto en hij ziet en super stoer uit. Geen airride trouwens. |
|
||||
|
||||
deze volvo vind ik toch gaver
meer foto's / info : http://www.autoinsidernews.com/2006...o-v8-speedster/
|
||||
|
||||
f*ck!!!! die zwarte (amazon station??) op de achtergrond is vet!!!!!
|
|||
|
|||
Quote:
Grijs... ennuh ga eens een paar pagina's terug
|
||||
|
||||
solly! gezien!!! wow...
|
|||
|
|||
Nice huh? Techniek, kleurtje, interieurtje, usw..
|
||||
|
||||
Quote:
WOOW !! Die vind ik echt meesterlijk stoer! Volvo's staan zowiezo voor mij op dezelfde hoogte als VW/Audi Binnenin mag trouwens de versnellingsbak wel iets minder in het zicht trouwens
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb via via een adres gekregen waar ik kaarten kon bestellen en daar moest ik een hele waslijst invullen ,en je moest een onderneming hebben en dat checken ze ook. Voor amerikanen kost de toegang 150 dollar en voor buitenlanders 15 vraag me niet waarom maar ik denk dat ze zo buitenlandse bedrijven willen trekken. Het is daarom ook niet onwijs druk en kan je lekker kijken. Duur is het geheel ook niet geweest,ik ben minder kwijt geweest dan een weekje woertersee,en als ik eerlijk mag zijn zie ik dit liever dan een paar dronken duitsers Als je het adres wil hebben pm me dan even. |
|
||||
|
||||
he Emiel,
heb inmiddels ook de toegangskaarten voor 2007 binnen, ticket is ook al geboekt had je nog een mailtje gestuurd met wat vragen, had je die nog gezien? grtz maarten |
|
||||
|
||||
Hallo Bobby,ik zal mijn mail effe checken,ik zit nog effe te denken of ik ga dit jaar,ik heb geen zin om alleen te gaan.
Waar heb jij je ticket geboekt??en hoe duur was het?? |
|
||||
|
||||
heb m'n ticket via cheaptickets geboekt, was net iets meer dan 600 euro geloof ik. hebben wel geluk dat we gratis slaapplaats hebben net iets buiten vegas, kunnnen we weer een dikkere auto huren (Roush Mustang) hahahahh
|
|
||||
|
||||
dat valt inderdaad me,is dat direkt?? ik denk dat je nog moet overstappen,en dat is klote,heb vorig jaar 4 uur op een verbindings vlucht zitten wachten in de kou!!!
|
|
||||
|
||||
op de heenweg stappen we in washington over (uurtje of 3 wachten) op de terugweg moeten we in Denver overstappen, dat sluit goed aan, anderhalfuur geloof ik.
al met al valt dat wel mee denk ik |
|
||||
|
||||
Zo was het bij mij ook,maar toen ik enmaal onderweg was was er toch iets vertraging.
Ik denk dat ik Mark zo gek heb gekregen om te gaan,Ga jij alleen ??? |
|
||||
|
||||
ga samen met een collega van me, werken allebei voor Siemens VDO... proberen er een werkreis van te maken (declareren dus hihi)
misschien wel lachen om elkaar daar te treffen om rond te struinen over de beurs |
|
||||
|
||||
Quote:
als we het over dezelfde hebben is dat een exacte replica.. laatst op vortex behandeld... zal de link even zoeken
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
deze gast heeft ze zo ongeveer allemaal
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3197365 en hier is degene die ik (jij?) bedoelde http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3184011