|
||||
|
||||
Zo, het is echt al weer ff geleden dat ik hier wat gepost heb. Project gaat ook erg langzaam. Andere bezigheden in huis. Maar langzaam aan ga ik het weer oppakken. Deze week de kokerbalk rechts verwijderd. Dan kom je tot de conclusie dat je meer materiaal nodig hebt dan dat je dacht, maakt niet uit. Maar alles ligt weer effe stil omdat er weer besteld moet worden.
Kokerbalk oud en nieuw naast elkaar. Zonder kokerbalk Weer zo'n vreemde reparatieplek Hier hebben ze een klein stukje geplamuurd. Van onder tot aan het geschuurde lijntje is plamuur van ongeveer 0.5cm dik
|
|||
|
|||
kijk eens aan toch nog andere aircoolt projecten in de buurt
gr mike uit putte |
|
||||
|
||||
Op die deur zat toch ook onderaan nog iets van een alu stripje, of niet?
|
||||
|
||||
Jij hebt veel vertrouwen in die houten schragen van de Gamma/Praxis/Formido
Ik ga dit ff in de gaten houden want dit staat mij ook nog een (waarschijnlijk nog vaker) te wachten Btw; in die nieuwe kokerbalk zit geen uitsparing voor het verwarmingsroostertje...?
|
||||
|
||||
En geen krikpunt...
|
||||
|
||||
Krikpunten kunt je los kopen en die zitten ook niet aan je carrosserie vast maar aan je chassis
|
||||
|
||||
wow, goed bezig...
respect voor al het werk
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
In de kokerbalken zitten idd geen kacheloosters. Ik wil ook eigenlijk geen kachel in mjn kever. Komt toch alleen maar buiten straks als het 100% niet gaat regenen. Moet alleen even kijken hoe het met de apk zit.
Die Gamma schragen doen het wel goed hoor. Hij staat er al een tijdje op en ik heb al heel wat aan de wagen gesleurd en gedaan. @classic line: idd lekker in de buurt ja. je mag het altijd eens komen bewonderen hoor. Niet schrikken, want de wagen is echt heel slecht en in het verleden ook slecht gerestaureerd.
|
|||
|
|||
dan heb je mijn busje nog niet gezien
mag je ook altijd effe komen bezichtigen hoor gr mike |
|
||||
|
||||
Hey Mike,
Die uitnodiging sla ik niet af. Ik ben helemaal gek van busjes.
|
|||
|
|||
ik weet niet of je msn hebt maar goed
dit is mijn msn kunnen we misschien eens wat afspreken mike_v_hulst@msn.com gr mike |
|
||||
|
||||
Ik ga je toevoegen
|
|||
|
|||
vergeet de streepjes niet (_) niet
|
|
|||
|
|||
vergeet de streepjes niet (_) niet
ik heb op zulke schragjes mijn bus wel eens gezet en die hielden het ook gr mike |
|
||||
|
||||
Vandaag weer even wat gedaan aan de kever. Was wel weer een keer tijd zeg maar. Heb een deel plaat werk verwijderd en heb het kachel kanaal wat in de rechterhoek komt dicht gemaakt.
|
|||
|
|||
mooi projeckt succes er mee.
|
|||
|
|||
ooooo ik zie het je bent met die k*t hoeken bezig
die heb ik ook pas gedaan wat een werk is dat zeg wordt je niet vrolijk van ik zie dat je de neus al gedaan hebt kan ik daar niet eens naar komen kijken we moeten dit namelijk ook nog gaan doen kan ik een beetje afkijken hoe jij het gedaan hebt zal ook wel een leuk werktje zijn denk ik gr mike |
|
||||
|
||||
Quote:
Kom maar langs hoor. Gezellig. Spreken wel even via msn af dan.
|
|||
|
|||
goed idee
|
|
||||
|
||||
Vandaag nog een beetje gedaan
Zal volgende keer de foto's wat kleiner maken.