|
||||
|
||||
strak werk! maar even een vraag mbt de as, hoe/waar ga je je dempers aan vast maken, of laat je die weg?
|
|
||||
|
||||
Dank u!!!
Nadat ik verstevigingen in mijn binnenschermen heb gemaakt wil ik de schokdempers hierin bevestigen.
|
||||
|
||||
Het was alweer even geleden dat er een update-tje is geweest.
Hoog tijd om weer eens wat plaatjes te posten. Vanwege drukte op mijn werk had het weer een tijdje stil gelegen, maar afgelopen weekend ben ik weer wat opgeschoten. Chassis afgelast, daar ging toch nog veel meer tijd in steken als wat ik eerst gedacht had, maar dan heb je wat ook. Tevens ook nog een nieuw tapeind erop gelast voor de versnellingsbak bevestiging. Daarna alles wat strak geplamuurd, grondverf erop, naden afgekit en de onderzijde in de bodyschuts geblazen. Ziet er ineens toch wel lekker strak uit 8) :twisted: 8) Binnenkort dan de andere zijde afkitten en in de bodyschutz blasen, en dan kan het aflakken beginnnen. Dit zal een mooi beige kleurtje worden, al ben ik er nog niet helemaal uit welke variant. Het moet in ieder geval goed combineren met Ruby Red (RAL 3003, dacht ik). Nu de plaatjes dan:
|
|||
|
|||
zo dan ook nog altijd lekker besag !
|
|
||||
|
||||
Quote:
Rustig aan ej! Laatste tijd worden er meer potjes bier gedronken als gwerkt
|
|||
|
|||
ahaaaa...dacht dat dat aan mij lag
bij jou ook dus! |
|
||||
|
||||
Quote:
Smaakt ook altijd zo lekker Hoe staat het eigenlijk met jou werken in uitvoering?
|
||||
|
||||
Vooras is ready for primer and paint!!!
Hopelijks heb ik nu alle onderdelen bij elkaar die gestraald moeten worden. Als het goed is ga ik deze dan komende week naar de straler brengen, en als ik dan terug ben van wintersport, heb ik weer een hoop moois op te halen bij de straler 8)
|
||||
|
||||
Tis weer lang geleden dat er een update was, maar hier is ie dan!
Afgelopen week eerst een scheut spullen bij de straler opgehaald, voor weinig bij de sociale werkplaats laten doen en gelijk in de primer laten poederen: Ziet er heel netjes uit, en volgens mij is er geen plaatwerk weggeblazen tijdens het stralen. Vervolgens de stukken die ik in de bodyschutz had gezet in de primer gespoten, toen werd het chassis wel een beetje een lapjes kat, alle soorten primers door elkaar. Maar gelukkig heb ik laatst mezelf een compressor cadeau gedaan en ben ik vandaag maar eens om een mooi verfje gegaan. Had eerst het idee om Mexico beige erop te spuiten, zovel het chassis als de carrosserie, maar toen ik in de kleurenwaaier aan het bladeren was ging door voorkeur toch uit naar een bruin tint. Vanochtend aan het proberen geweest om het pistool af te stellen, en vervolgens de ene zijde van het chassis in de lak geblazen. Nu ziet het er best goed uit, hopelijks is dat ook nog zo als het uitgehard is 8) Hopelijks snel meer updates 8)
|
||||
|
||||
Het werk tot nu toe ziet er heel netjes uit!
Netjes gespoten btw. |
|
||||
|
||||
Tijd voor een updateetje.
Vandaag ongeveer de hele dag aan het spuiten geweest, dan lijkt het ineens wel heel hard op te knappen (mag ook wel eens tijd worden natuurlijk) Kleur combinatie ligt nu ook vast, hazelnoot bruin met rood, naam ontschiet me even. Foto's: Ook voorasje nog even strak geplamuurd, die krijgt komende week een likje verf.
|
||||
|
||||
Netjes, je hebt goed bezig.
Succes verder! |
|
||||
|
||||
Nog ff een kleine update.
Zaterdag aan het klooien geweest om de as in elkaar te krijgen, met als gevolg dat de as wel in elkaar zat, maar de lak er weer af was. Dus maar weer een nieuw laagje lak erop gezet. Ook nog een behoorlijk compleet overzicht kunnen bemachtigen van alle bouten, ringen en moeren die in een kever zitten. Deze dus ook maar even aangeschaft. Vervolgens de motor wat verder uit elkaar getrokken om wat schoon te maken, ik vrees alleen dat het toch een grote schoonmaak moet worden, aan gezien er gehoorlijk veel vuil uit het carter kwam. Nog even wat sfeer plaatjes:
|
|||
|
|||
Leuk project, ben benieuwd naar het eindresultaat.
|
||||
|
||||
Vandaag versnellingsbak gemonteers, 1 achterwiel ophanging, gaskabel, koppelingskabel, vooras, versnellingspook, handrem en met remleidingen begonnen, begint langzaam weer om een auto achtig iets te lijken :? 8)
Wel 1 serieus probleem, na het monteren van mijn linker achteras in de versnellingsbak, "scharniert" deze niet meer. Als ik de boutjes aandraai, van het deksel wat op de versnellingsbak aansluit, dan komt alles behoorlijk vast te zitten. Er zit dan nog wel geen olie in de bak, maar het zou toch wel moeten kunnen bewegen, anders lijkt het me ook niet echt goed te gaan tijdens het inveren :? :shock: Morgen misschien foto's, kan ze nu namelijk niet op de pc zetten
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
dat versnellingsbak probleem dat ken ik, dan heb je de boutjes te strak aan gedraaid draai ze 1 slag losser en je kan het weer bewegen en zodra je de olie erin doet gaat het allemaal weer wat makkelijker
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb net vernomen dat er meerdere pakkingen tussen moeten, om genoeg ruimte te creeren, vroeg me al af waarom er meer dan 2 inzaten
|
||||
|
||||
oja dat klopt was ik vergeten er tussen te zetten :p
|
|
||||
|
||||
Als het goed is ook 4 nieuwe velgjes op de kop getikt! :twisted:
4.5j voor met 135 bandjes en 5.5j achter met 175 bandjes. Wordt echt sweet!!! [edit] Morgen ophalen [/edit]
Last edited by vwcrewcab : 31-07-2007 at 22:15. |