|
||||
|
||||
Die jongen natuurlijk. Als je goed leest zie je dat ik dat de hele tijd al zeg.
|
||||
|
||||
Jongens jongens ,waar zijn wij hiermee bezig! We hebben toch allemaal dezelfde hobby toch? misschien allemaal een iets andere smaak ,maar dan houd je wel een gevarieerde stylingmix op eem meeting!
Ik vind zelf de auto's van "mivw" erg mooi ,maar om nou te aanbidden...... Ik heb een iets andere stijl ,die op een andere manier gewaardeerd word... En als je lid wilt worden en daar is geen mogelijkheid voor,dan begin je toch gewoon een eigen club,of blijf individueel,zolang je je eigen stijl maar volgt en geen "meeloper"word! Maar dat is ieder eigen keus! Dit topic ging over een mivw auto ,die te koop stond ,en ,ja ,dat komt niet vaal voor natuurlijk ,maar om er nou zo'n ophef op deze manier om te maken ....tenslotte we hebben allemaal op een bepaalde manier iets met vw
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry dan heb ik het niet goed gelezen en ben ik de sukkel |
|
||||
|
||||
Quote:
Aah kijk dat begreep ik dus niet. Je hebt een mega dikke auto dus waarom terug verbouwen. Maar inderdaad in het dagelijks leven is het niet praktisch. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Kijk, pedaalemmer. Blij dat jij het wel snapt. Alleen de rest nog niet. Dat verhaal van z'n smaak omgooien om bij een club te horen....KOM OP MENSEN!!! Gaat helemaal nergens over. En bovendien..LB! En wie maakt er nou altijd een smeuig verhaal van MIVW? Zijzelf in ieder geval niet.
|
|||
|
|||
fijn dat zonder dat iemand van onze club er iets over zegt toch duidelijk wordt gemaakt dat het niet MIVW is die de ophef maakt, maar vaak andere mensen.
als ik lid wil worden van de personeelsvereninging van een bedrijf waar ik NIET werk, dan wordt ik toch ook niet boos op alle mensen die er wel werken...om maar even een net zo stom voorbeeld te geven dan het verhaal waar dit langzaam op uit draait !!! and now back on topic !!!
|
||||
|
||||
Quote:
De auto word niet meer verkocht, dit topic kan dus gesloten worden
|
||||
|
||||
Quote:
Aangezien de overgrote meerderheid geen flauw benul heeft wat begrijpend lezen is lijkt dit mij de beste oplossing.
|
|||
|
|||
Sleutelwoord in dit topic: Ophef.
Het zal aan mij liggen, maar is iets ophef als iemand iets veel geld of duur vindt? Zelfs uit de MIVW hoek wordt gezegd dat het duur is… Dat MIVW zo reageert in dit topic moet hij zelf weten. Niemand weet – ook wij niet- wat Volksforumpubliek is. Er scharrelt hier een hoeveelheid aan ongeregistreerde personen rond waarvan wij de identiteit ook niet kennen. Ook hebben we een heleboel geregistreerde leden die niets posten en alleen maar meelezen. Laat ik het zo stellen. Ik ben wel eens slimmere topics op dit forum tegengekomen. |