|
||||
|
||||
'91-style is mooier! Past beter bij die dikke 2 liter 16 klapper, hehehe. Tenminste, dat was mijn reden voor de dikke bumpers.
En idd, hij is erg soepel. Veel beter dan de meeste "andere" 16-kleppers. Je hoeft niet te wachten op vermogen tot ie eens boven de 3500 tpm komt, hij sleurt vrijwel direct van onderaf. Heb je trouwens nog last gehad van dat inhouden, wat ik je heb verteld? Of is dat nu opgelost? En zo ja, wat was er aan de hand? |
|
|||
|
|||
Quote:
toch jammer dat je ze verkocht hebt maar oke nee inhouden geen last van gehad nog maar heb er ook nog niet veel mee gereden nog zie het wel ...ook dat zal op te lossen zijn evt |
|
||||
|
||||
Wat zijn de plannen met deze Alberto? Zag dat je de kniebalk verkocht had? Je gaat hem toch niet... eh... toch?
|
||||
|
||||
Quote:
Neeeeeeeeeeee
|
|||
|
|||
Deze staat toch op marktplaats ?
|
|
||||
|
||||
team fryslan V.A.G parts uit de Westerein?
Je zit toch niet bij Team bûge of barste Alberto?
|
|||
|
|||
nee boys hij is niet gesloopt
ik heb een orgineele midden consul gekocht en daar kreeg ik een knie beschermer bij dus ik heb een knie beschermer extra dubbel dus ... en ik heb de votex midden consul er uit gewipt ( vind dat niks z'n ding ) van daar en nee benji ik zit niet bij team buge of barste ...ik weet de achter grond van de kreet ''buge of barste'' wel en ook ''team fryslan'' dat komt wel weer bij'' ons '' vandaan heel lang geleden ...heel lang verhaal en ja hij staat op marktplaats ....maar hij gaat niet zo maar weg hoor dat heb ik edje beloofd DAT DAN WEER WEL Last edited by voklswien : 12-11-2006 at 13:42. |
|
||||
|
||||
Volgens mij helpt zown kniebeschermer ook bij het verstevigen van de carosserie. Het is best een heftige balk!
Gaat je oude nu naar Nas? |
|
|||
|
|||
Quote:
jep hij gaat naar nas klopt |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij zit met vier M6 schroeven vast. Dus dat gaat echt niet werken
|
||||
|
||||
Maar een veerpootbrug zit ook niet vast als een huis in de regel...
|
|
|||
|
|||
Quote:
heefd meer met de gordels te maken die er orgineel in zitten geloof ik is meer voor het onder uit schieten van de persoon op de voor stoelen bij een aanrijding van vooren |
|
||||
|
||||
Ja, maar het is wel een hufter van een balk!
(Ik heb mijn knieen al meerdere keren gestoten bij het monteren er van! ) |
|
|||
|
|||
DAT DAN WEER WEL
klopt gaat ook niet goedkoop worden voor nas .....of gaat er iemand op reis naar limburg toevallig |
|
||||
|
||||
Quote:
Voor de zekerheid toch maar even vragen, men weet het maar nooit met die forumslopers. Quote:
Klopt inderdaad... stamt nog uit het tijdperk dat ik mij nog moest vermaken op een mountainbike met 24" wielen. Dat waren nog eens tijden, niks geen heldere verlichting en gaasbumpers, alleen OEM+ Volkswagens. Maakt het des te zuurder dat die halve-CRX-tupperware-tuiningklup niet zelf zo origineel was om een nieuwe naam te bedenken... konden wij het met z'n allen wat nieuw leven inblazen...
|
||||
|
||||
Nas kan hier wel ff komen...
|
|||
|
|||
Quote:
klopt inderdaat arnaud was in de goeie oude baarlo tyd daarkomt team fryslan vandaan paar jaar verder was er in eens de kreet it mat buge of baste ...( sloeg op michel zijn g60/of zijn witte diezel dat weet ik niet meer )...tjonge is echt lang geleden ik denk dat de team fryslan van nu dat niet eens weet dat het ''onze'' naam is van vroeger ze gebruiken de stikker van toen nog wel nu besef ik pas hoe lang ik al mee draai in de vw molen pff Last edited by voklswien : 12-11-2006 at 20:28. |
|
|||
|
|||
Quote:
was hij niet van plan geloof ik benji heb het ook al gevraagd |
|
||||
|
||||
Aah jonge nee, daar hebben ze geen flauw benul van. Ik weet nog dat "Team Fryslân" altijd als het ware de "clubnaam" was, en dat er elk jaar een ander onderschrift was. Inderdaad "Bûge of Barste" is er een keer geweest, en "Wie anders" of "Wa oars" en dan het lettertype helemaal in de originele Volkswagenstijl... mooi was dat.
|
|||
|
|||
ja idd ik heb de nummer plaat houder nog wel liggen met .........team fryslan wie anders ....ik had het ook groot achter op mijn caddy staan toen
eigenlijk heb ik wel wat met team fryslan te maken sorry benji Last edited by voklswien : 12-11-2006 at 20:36. |