|
||||
|
||||
Quote:
Haha, zoals Wouter al zegt! We zijn rond 11-en vertrokken en waren om half zes thuis incluis benzine- en koffiestops. Op zich best vlot, het ging ook erg voorspoedig De
|
||||
|
||||
Quote:
ik kwam jullie donderdag nog tegen op de heenreis reed ik in een bruin witte t2b op de a50 (de verkeerde kant op, ja ) helaas ik had andere zaken dit weekend. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoodride...to jump on the hood of a random car and take a ride! Mooi foto's mensen...weer wat gemist....
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dutch brothers ? Wat een tegenstelling dan
Kijk ff wat er staat over wat een Hood Ride is op hullie eigen website . Zie maar al te vaak een Theuntje zeiken over andere auto's die niet tot de Theun standaard gerekend mag worden Mission Statement May 22, 2005 HoodRide was created not off of a traditional business model, but off an idea for a better car community. I can't speak for everyone, but I feel a lack of respect for one another when it comes to anything car related. No longer will I put up with ego's, the "better than you" attitude, the disrespect, the put downs, the car show judges, the arrogant magazines, etc. Cars were first ment to be functional and second to be stylish. Who decided cars were first meant to be status and second to be fun and exciting? HoodRides are first and always unique, loved, driven, and fun. If you feel the same, you're in the right place. You are NOT your car, you're just the dumbass who's in love with it! Maar waar zijn nou de Bien project X foto's ? Genoeg over gehoord maar nou wil ik de '57 er met Ovaal dash wel eens zien |
|
||||
|
||||
tsja wat zal ik ervan zeggen.....onvergetelijk denk ik?! voor mij als groentje in de aircooled scene was dit mijn eerste keer spa....zoiets vergeet je nooit meer
wist van gekkigheid niet meer waar ik moest kijken, zoveel ziek dik spul bij mekaar!!! helaas beetje pech op de camping (wat the neuk hadden we daar aant zoeken nelis? :redface, me hide-out spontaan van ze flens af op een dikke steen, rest vant weekend zonder gereden....teringherrie denks ......gelukkig zondags met een gare kop een gloedjenieuwe gescoord, en zo weer trug zum hause.....met een vette smile op me bek niet de enige met pech zoals wij ook daar al gehoord en gezien hadden...het blijft oud spul heh... (klote robert, van je gierbox ) de gezichten tijdens de show, de rondrit en vooral door het tunneltje waren onbetaalbaar . feest ging ook goed los tegen 2-en feuteuws, meer heb ik er nie gemaakt, geen zin en te lam radikalbugs.... UDB eau rouge net voor vertrek, wijzelf.... al vergaat de wereld, Spa '07; ik ben drbij!!! Greetz jens
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld Last edited by -Jens!- : 29-08-2006 at 17:35. |
|
||||
|
||||
Quote:
nog meer foto's iemand? heb de kever niet gezien, en bob & sabien ook niet. |
|
||||
|
||||
dit vind ik dus wel een HOODRIDEMOBIEL
|
||||
|
||||
zo mensen hier dan een plukje van mijn foto's, sommige een beetje vaag, dat kwam dan door het trilhandje, zal wel door de kou komen.
meer op www.Bugardi.com ik vond het zoiezo een groot feest, en de regen kon dat niet drukken. veel lol gehad. tot op zomerfestijn :lol: :lol:
|
||||
|
||||
Hele vette bus, alleen nog ietsje zakken superrrr
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.vwbuz.com/listpics.asp?a=show&ID=3895 http://www.vwbuz.com/listpics.asp?a=show&ID=3915
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 29-08-2006 at 21:02. |
|
||||
|
||||
zal het aan de kleur hebben gelegen
Quote:
zoals jullie kunnen zien is de mijn gestrand de 2e dag wat er psies is wisten we niet in iedergeval had ik geen aandrijving meer op mn achterwielen hij word een vrijdag weer thuis afgeleverd we waren gelukkig met een groeppie en de bagage hebben we verdeeld en wij zijn iedere keer bij iemand erbij gekropen nogmaals bedankt allemaal voor de hulp
www.aircooledcruisenight.nl de LVWCN heeft 450 leden met een bril 225 zonder bril........dus met iets anders..... .............. ja en ongeveer 30 met lenzen zeker Last edited by flat 4 freak : 29-08-2006 at 21:01. |
|
||||
|
||||
hier nog wat fotoooooos
die ik met joop(vw boessie)zijn camera heb gemaakt ze staan ook op zijn site www.vwbuz.com
www.aircooledcruisenight.nl de LVWCN heeft 450 leden met een bril 225 zonder bril........dus met iets anders..... .............. ja en ongeveer 30 met lenzen zeker Last edited by flat 4 freak : 29-08-2006 at 21:19. |
|
||||
|
||||
Quote:
aha!thanks.. die heb ik echt niet gezien helaas.. Quote:
geen idee!maar wel balen zeg, pech onderweg.. bij mij al binnen 15 kilometer(van almelo naar Hengelo) gelukkig heeft ie het verder goed gedaan..(ondanks de kleur ) |
|
||||
|
||||
Whaaa... weer een beetje bijgekomen... Ik heb me tijdens de eerste keer Spa zeker goed vermaakt! Veel gezien en vooral veel moois gezien!
De parade over het circuit was gewoon super! Ik heb nog nooit zo genoten tijdens het rijden met de kever! (en ik rijd er toch elke dag mee!) Het feest was zeker O.K. tegen tweeën, maar of het aan het feest of aan de drank lag...? In ieder geval weer wat bekenden gesproken, altijd leuk! Zondags heb ik een halve dag nodig gehad om weer een beetje te kunnen genieten.. Op de heen en terugreis maar een keer of 6 de vooras geraakt, viel nog mee op de camping was het meer. Ik ben wel weer toe aan een nieuwe bout om de as te verstellen, deze zat er pas een week in! Helaas geen foto's omdat de camera kapot was. Wel wat gefilmd, maar dat moet er nog af, en bewerken en..... dus dat komt nog.... Het is niet zo veel, ik heb vooral genoten van het kijken! Volgend jaar? ZEKER WEER!
|
||||
|
||||
Toen ik dit plaatje afgelopen zaterdag in real live zag, kwam de vraag in mij op hoeveel vrouwen er nodig waren om een motorblok te verwisselen. Toen zag ik pas dat er van de vijf er vier bij het mannelijk geslacht horen . Maar, zoals iedereen heb ik weer genoten. En ManiJack en ik hebben lekker gegeten bij Buffalo Grill (inside joke) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Daan : vraag volgende keer een handtekening voor mij aan Hans Vandenburg aub
Al sinds Back to 78 een grote fan van hem !! Last edited by Gert : 29-08-2006 at 21:56. |