|
|||
|
|||
omdat er meer bij komt kijken dan de meesten weten
i niet zo maar klaar ...ja ilegaal dat wel maar dat willen we dus niet |
|
||||
|
||||
dan zijn er weer een heleboel die de auto op winterstalling hebben zoals ik!!
de datum al bekend alberto? |
|
|||
|
|||
Quote:
ligt even bij dikkie die zal naar het gemeete toe heb nog niks gehoord dus af wachten maar |
|
||||
|
||||
we horen het vanzelf!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja
|
||||
|
||||
Zat famke bij de burgemeester in de witte polo?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jij wÃ*lt het gewoon niet begrijpen, hè?
|
||||
|
||||
Lijkt mij een goed plan, als de meeting legaal is en de datum bekend dan is er wel een dikke kans dat ik ook kom
|
|
||||
|
||||
als het water en AIR wordt... let dan goed op, want de 'air' agenda vindt je op http://www.vwshows.info/shows.php?month=6&year=2007
16/17 juni budel en echte fanaten willen denk ik ook heel graag naar het maar eens in de 4 jaar evenement 'bad camberg' op 22/23/24.
RIJD DUURZAAM, RIJD OLDTIMER! Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! '72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L Last edited by JeeWee : 22-10-2006 at 13:48. |
|
|||
|
|||
als het goed gaat dan zijn we er voor op jan willem
we wachten nog steeds op de amtelijke molen ...en die draait niet zo snel |
|
|||
|
|||
Quote:
humor berend |
|
||||
|
||||
Heb je alweer wat nieuwtjes voor ons, Alberto?
|
||||
|
||||
15 april aircooled boulevard cruise Drachten
3 juni kevermeeting Ryptsjerk! 23 september Nachtrit keverclub - start Autoland vd Brug (voor de niet deelnemers altijd ff leuk de start te zien!)
|
||||
|
||||
Cool JW, heb weer zin in de Boulevard meeting!
|
|||
|
|||
ja de planning ligt op 3 juni ...zie bij jw dat er dan ook een kever meeting is in rijper kerk
word het druk met lucht en water gekoeld de vergunning was af gekeurd in verband met de ehbo maar komt goed mensen |
|
||||
|
||||
ben zeker van de partij alberto
|
||||
|
||||
Quote:
Zou jammer zijn als beide meets samenvallen! Zo vaak is er niet een regionale meeting o.i.d. !
|
||||
|
||||
Geen 9juni in ieder geval! Dan rij ik weer op de trekker de Alvestêdetocht
|
||||
|
||||
3 juni zou wel een erg slechte timing zijn.. dan wordt het alleen een waterkokermeet dus.. ook geen probleem maar erg tactische planning is het niet!
|
|||
|
|||
Quote:
slechte timing ? je prikt een datum ..en dan begin je .... maar bedankt vor de positiefe reactie Last edited by voklswien : 21-12-2006 at 20:19. |