|
||||
|
||||
Quote:
hahahaha, flikker |
|
||||
|
||||
Bij mij is de modder al van de wagen af. Hier in Leiden staan wat straten blank, dus tijdens een ritje Centraal Station spoelde het er zo af.
De gemeente hier had daar best wat tegen de overstromingen kunnen doen, ze wisten dat het ging regenen. Overweeg nu om te verhuizen
|
||||
|
||||
Verhuizen? Emigreren Balkenende wist vast ook al dat t ging regenen, theeft mijn hele weekend verpest..
Maar Kevin, nu moet je me toch eens iets zeggen, ik kan me best voorstellen dat sommige mensen een beetje klagen dat ze hebben vastgehangen in de modder, maar dit zijn vooral dan mensen die hun auto verlaagd hebben met een schroefset en dus niet anders kunnen en dus niet gewoon op een knopje kunnen duwen zodat hun auto omhoog schiet Kevin= andere=
|
||||
|
||||
I just pissed my pants
|
|
||||
|
||||
@ Gert
Was gewoon slecht geregeld daar, wat de rest er ook van zegt. Ik heb een leuke eerste dag gehad, maar daar hield het ook mee op.... Lopen op het campingterrein was zowat uitgesloten....laat staan rijden...en dan had je van die verkeersregelaars die weinig tot niets deden... Het showterrein was nog wel goed, maarja daar waren dan ook nog niet zo veel auto's over gereden..dus dat lijkt me vrij logisch. Ga ik mijn mania shirt halen...wat denk je, alleen L en XL nog over! Ja hallo, mot ik erin kamperen ofzo ? Maar bij thuiskomst bleek dat we er 3 hadden gekregen , ghehe.....
|
|
||||
|
||||
Hoop dat de organisatoren nu hier gaan klagen dat sommige teveel shirts hebben gekregen .. snappez vouz ?
|
|
||||
|
||||
Misschien stuur ik ze het shirt dan nog op......
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat was er slecht geregeld? De ambulance kon gewoon over de camping heen rijden zonder vast te komen zitten. De auto's die vast zaten in de modder waren doorgaans zo laag dat ze ook niet zonder problemen door het centrum van Den Haag heen konden. Voor deze auto's reed een trekker rond die ze weer op weg hielp. Ik heb zelf tot zondagochtend op mijn Adidas gympen rondgelopen, ook in het donker als je de plassen niet meer zag zonder natte sokken te krijgen. En ik ben overal op de camping geweest. Modder had ook voordelen. Ooit een vrouw met een paar biertjes op mini-bike zien rijden over een blubber pad
|
||||
|
||||
@Berserker en al de andere...: De hoogte van mijn auto was dan ook geen probleem, maar zowat iedereen die hier loopt te etteren over modder heeft boven op de berg gestaan... (waar geen modder was tenminste niet zoals bij ons op het stuk... Behalve de mivw guys die heb ik dan wel beneden zien staan) of ze zijn helemaal niet op mania / camping geweest, hebben dus ook geen idee waar ze over spreken!
Mijn koppeling en aanverwanten zijn aan de beurt om vervangen te worden, helaas had de dealer het heel erg druk en geen tijd meer voor het sommertreffen en mania, dus moest ik met dit ongemak eerst door de eifel en daarna door al die modder heen banjeren... Wij als Vw-speed hebben besloten om naar huis te gaan, nou samen uit samen thuis, dan gaan wij ook naar huis! Zoals Linnie al zei, de vrijdagavond en zaterdag overdag hebben we ons ontzettend goed vermaakt!! Alleen de organisatie was kut... Dat is wat wij ervan vonden, lijkt me duidelijk toch? Edit: of mogen wij er geen mening over hebben? Last edited by Kevin20v : 14-08-2006 at 12:09. |
|
||||
|
||||
Wat een gaklaag en gezeik,
iedereen wist dat het slecht weer zou worden en zaterdag en zondag hebben we gewoon geluk gehad, Ik vond het niet slecht natuurlijk balen van vrijdag die regen maar om dan gelijk naar huis te gaan of volgende keer niet te komen.. Ik vond het goed en ben er volgend jaar gewoon weer. |
|
||||
|
||||
ja ik heb wel vanb horen zeggen dat Kevin en Linnie op het slechtste stuk van de camping stonden.
Linnie: Kevin:
|
||||
|
||||
Quote:
Ja hoor graag zelfs en die van jou telt minimaal even zwaar , zo niet zwaarder , dan die van mij maar je blijft aan de gang Wel leuk : je gooit wat voer in dit topic en er wordt gehapt |
|
||||
|
||||
Quote:
Tja je moet toch wat, anders is er hier geen fuck te doen op volksforum.com maar ik word er een beetje schijtziek van, zoals ik de organisatie heb meegemaakt is dan toch schijnbaar heel anders geweest als bij alle anderen.... Vorig jaar was het wel super! @Berserker: is die auto van jou nog niet klaar bij die spuiter? Zou em ff gaan halen, heb je tenminste wat te doen |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hehe sorry Kevin, maar ik zit nog 2 dagen op stage en dan heb ik vakantie, dus zolang vind ik t nog leuk om een beetje de boel op te steuken hier..
En uit betrouwbare bron vernomen dat de audi al in de spuitplamuur staat, dus schuren en spuiten in kleur en klaar... ik maak deze week wel foto's... je moet ook tegen een grapje kunnen he
|
||||
|
||||
@ Jurgen:
Ik had op vrijdag avond al natte voeten/sokken/schoenen, als je er een paar vissen had bijgegooid hadden ze nog lekker kunnen zwemmen.... Maar goed, ik weet nog niet wat ik volgend jaar doe... Ik vond de avond zelf met de club zeker wel geslaagd, dus daar heeft het niet aan gelegen!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Haha ach moet kunnen, volgens mij staat jouw Audi bij dezelfde spuiter als mijn golfje heeft gestaan... Mijne heeft dan ook een kleine 26 weken in totaal bij de spuiter gestaan (niet aan elkaar dus) Ben benieuwd naar de foto's! Ontopic?! |
|
||||
|
||||
Quote:
Is het hier ook al niet goed ? Tijd van de maand ? Begin een modder(gooi) topic |
|
||||
|
||||
hahaha, tja je moet toch iets te klagen hebben... Dat moddergooi topic lijkt me een goed plan
@ Sixpack: Die mag ik niet van de dokter |
|
||||
|
||||
Quote:
ach ik heb met die jongen afgesproken dat hij t naast zijn gewone klusssen zou doen, en heb vol vertrouwen in hem, dan heb ik liever dat t iets langer duurt dan dat t bij 1 of ander schadeherstelbedrijf binnen 2 weken gebeurd maar wel slecht... maja nu weer ontopic..