|
||||
|
||||
Ziet er goed uit !
|
|
||||
|
||||
Ik zie mensen wel eens stof afblazen van hun topic maar ik mag dit topic bijna uitgraven
Maar de Golf leeft nog! De afgelopen 2 jaar heb ik er weinig aan gedaan maar het gaat er dan nu toch van komen: het beestje krijgt de opknapbeurt die ze verdient. 26 jaar gebruik heeft z'n sporen nagelaten hoe er ook op gepast is. De deuren en voorschermen zijn krokant en rondom zit wel eens wat een blaartje, parkeerdeukje of verschoten paneel wbt. kleur. De planning is 2 goede gebruikte deuren, 2 nieuwe voorschermen, hier en daar een nieuw stukje blik waar nodig en een compleet nieuwe jas. Vanavond klaargezet voor transport: De portieren welke verrot zijn op de kitnaden: Vorig jaar had ik al eens 2 harde gebruikte deurtjes op de kop getikt; vanmiddag even goed gechecked maar de linker 'leefde' nogal wat: Rechter is goed te gebruiken: Gelukkig had ik nog een set liggen waarvan ik de linker ga gebruiken: Tot zover voor vanavond; morgenvroeg naar mijn werk waar ik waarschijnlijk de hele dag met de auto bezig ga, dus dit weekend updates!
|
||||
|
||||
Mooi project Arnaud. Succes met de werkzaamheden.
p.s. Mooie achterlichten!
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi hè? Zou je ook nog wel eens willen hebben zeker
|
||||
|
||||
Wist helemaal niet meer dat je dat ding had.
Mooi dat 't weer wordt opgepakt. Succes ermee, en probeer de volgende update niet zolang uit te stellen als deze.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb er al een setje Maar even Ontopic ,goed bezig !!! Is deze auto zeker waard , blijft zeker een heel leuke auto , ben benieuwd naar de vorderingen !
|
||||
|
||||
YES! Nice, wordt weer helemaal mooi!
|
|||
|
|||
Hylco en ik hadden het er van de week nog over
hoe lang hij er al stond goed bezig Arnaud |
|
|||
|
|||
ben er vorige week ook nog ff langs gereden in een Golf Country.....
en idd er gingen toen al verhalen dat dit ''beessie'' al een tijdje op dezelfde plek op de oprit stond..... Succes met dit project,deze GTI verdiend idd een nieuw leven/jasje |
|
||||
|
||||
Weer lekker bezig Arnaud, goed om te zien dat je er mee verder gaat!!
Moet eigenlijk van mijn eigen mkII topic ook weer eens stof afblazen...is ook al te lang in ruste, terwijl de auto dat absoluut niet is.
|
||||
|
||||
He Naud! Hebben ze bij de spuiter ook een actie? 2x 84'er GTI voor de prijs van 1!?!?
|
|
||||
|
||||
Iedereen bedankt voor de reactionen!
@Pieter: ben wel benieuwd naar foto's van unter den Haube van je VRT! @Johan: jazeker is die actie er! Jij betalen, de mijne gratiesj! Goed, vandaag ondanks de verzengende hitte er tegenaan gegaan, vanochtend als eerste de auto goed schoongemaakt en begonnen te demonteren, wat nu zo goed als klaar is. De donordeurtjes gepast en afgehangen en vervolgens de huidige voorschermen gedemonteerd -to never return. Rond een uurtje of 3 gestopt en bij de groothandel 2 origineel VW voorschermen besteld die naar verwachting woensdag binnenkomen. Handjevol foto's van de huidige staat: Rot plekje op de parafan, voor de rest is de sponning vrij netjes, wel wat bruin maar niks door! Achter de rechter veerpoot een groter krokant stuk, ik wist van het bestaan maar in mijn herinnering was-ie een stuk kleiner (ze noemen het ook wel wishfull thinking) maar komt uiteraard ook wel weer goed: Onderkant A-stijl, gelukkig oppervlakkig! Tot zover; nu eerst afpilsen am Hintergarten!
|
|||
|
|||
ooh, het valt nog mee. Voor een 84-er mag je zeker niet klagen! Wordt vast weer een mooie 2!
|
|||
|
|||
Mooi hoor een 84er GTI origineel NL. Top dat je hem opknapt !
|
||||
|
||||
goed bezig
valt flink mee met de rottigheid idd...
|
||||
|
||||
Hey Kerel,
Suc6 Met Je Mk-2 Project......zal Op Zekers Goedkomen.... Neem Er Vooral De Tijd Voor......mijn Bora Staat Nu In De Spuitcabine Van Care Zoetermeer Uit Te Harden.......irriteerde Me Mateloos Aan Kleine Dingen......net Niet Zeg Maar. Kan Hem Maandag Ophalen.........wederom Een Nieuw Zilver Jasje......jij Kwam Niet Naar Mivw? Grtzzz |
|
||||
|
||||
super bezig
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Cool project, er wordt nu serieus tegen aan gegaan.
Het scheelt wel als je een mooie werkplek hebt met de bijbehorende kennis Wordt vast weer een mooie Golf.
|
||||
|
||||
Dik Golfje! Ik heb deze helemaal gemist ofzo!
|
||||
|
||||
Quote:
Jup... Kunnen mooi als reserve gaan dienen voor de 2 sets die ik al heb Goed bezig verder!