|
||||
|
||||
Net gespot op het plein bij de Damlaan Leidschendam
Ziet er goed uit Rick
|
||||
|
||||
Wat, dat front helemaal niks aan doen, persoonlijk zeg ik nu toch, kentekenplaat in het midden. Of anders elke week op een andere plek!
Maare Rick een hele mooie wagen! Ik baal er nog steeds van dat die verkoper die Sebring velgen al verkocht had aan iemand anders |
|
||||
|
||||
Booskijker? Sorry mate, maar dat komt niet in mn vocabulaire voor
En die plaat ... Ik twijfel nog steeds, en tijdens het twijfelen blijft ie gewoon in het midden!! @ RATFINK: Super cool! Gaaf man! Als je net ff eerder was geweest, dan had je ook een USA Passat Variant kunnen fotograferen! Ik had er expres naast geparkeerd, haha Ennuh, dat plein bij de Damlaan, is het Damplein Haha. |
|
||||
|
||||
Quote:
Joh das inderdaad jammer , logisch Damplein Ik kwam net bij mijn vader vandaan, woont in Leidschendam.
|
|||
|
|||
Quote:
zoek jij sebring velgen ik heb er nog 4 liggen |
|
||||
|
||||
Ah moet je nog steeds bellen, zal het zo eens doen!
Rick tot zondag! & sorry voor de offtopic! |
|
||||
|
||||
C U on sunny sunday !!
|
|
|||
|
|||
Quote:
leuke lokatie!
|
||||
|
||||
Ha ! Toevallig !!
|
|
||||
|
||||
Ik zie net trouwens dat bijna al mn foto's van mijnalbum.nl zijn weggehaald en dat die foto's dus niet meer worden weergegeven op deze site.
Hierbij even opnieuw wat pics: Hier de werkende sidemarker die 'gesmoked' is met achterlichtenspray: Donkere koplampen: Oranje stadslicht in de knipperlichten, erg Amerikaans! Blauw dashboard, het 'zachte' type! AIRCO! Werkt super chillend!! |
|
||||
|
||||
gaaf geworden Rick!
ziet er goed uit, maar 1 dingetje valt me op: je linker stadslicht brandt minder fel dan het rechter.. of lijkt dat door de foto/spiegeling?
|
||||
|
||||
Rick leeft nog
|
||||
|
||||
Hele mooie Jetta Rick!
Niet meer veel aan doen. Heb je trouwens een harde of zachte spoiler d'r op? Ik heb nog een Amerikaanse Jetta spoiler liggen, de harde dus. Je inbox zit trouwens vol.
|
||||
|
||||
Voor die harde spoiler weet ik nog wel een liefhebber, die al heeeeel lang zoekende is!
PB Jettaracing eens, is ie vast blij mee! |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt dat je aan mij denkt! ,maar ik heb de spoiler er al op ,van de zomer gekocht via ebay.de!
|
||||
|
||||
Euh......
Wist ik niet! Ziet er SUPERRRRR uit, kerel! En natuurlijk denk ik aan je! Dus let maar op, want dan zal ik wel weer wat van je moeten... De Passat moet nog eens zakken. |
|
||||
|
||||
kijk eens aan de us jetta leeft nog heb je al een lange tijd niet meer gespot in leidschendam.....
|
|
||||
|
||||
Hier se wie zoekt die vind is een heel mooie Jetta Rick