|
View Poll Results: Welke kleur zou jij je golfje 2 laten spuiten. | |||
Rood | 4 | 7.55% | |
Beige/Bruin | 8 | 15.09% | |
Zwart | 7 | 13.21% | |
Wit | 3 | 5.66% | |
Geel | 2 | 3.77% | |
Oranje | 1 | 1.89% | |
Groen | 2 | 3.77% | |
Roze | 2 | 3.77% | |
Paars | 5 | 9.43% | |
Blauw | 12 | 22.64% | |
Zilver/Grijs | 2 | 3.77% | |
Anders: vertel hieronder | 5 | 9.43% | |
Voters: 53. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
ja dies super ries!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
bekende auto..die knaap wou deze auto destijds op mijn cabrio inruilen..is een 2.9vr6 uit soest..
|
||||
|
||||
Quote:
Hier zou ik nu graag het kleurnummer van willen hebben |
|
||||
|
||||
dit is mooie kleur. Wie weet welk nr dat is?
|
||||
|
||||
Zou dit de kleur zijn van de bruine golf II?
Op deze pagina staan nog meer kleuren en nummers http://www.landsharkoz.com/htm/sc/colourother.htm Last edited by Dasher : 08-10-2005 at 19:16. |
|
||||
|
||||
vraag hem gewoon ff..hij zit hier op het forum..pm hem ff..zijn naam hier is vwtoby
|
||||
|
||||
Waarom vlam je die originele bruine
kleur van VW er niet op? Last edited by Sponze® : 10-10-2005 at 11:04. |
|
||||
|
||||
Kvind die ouwe Porsche kleur wel mooi
Maareuh kheb die VW Toby ge pm'ed maar nada reactie |
|
||||
|
||||
Henk, Wim en ik zijn heel makkelijk bezig geweest voor een kleur.
We ging naar de autorai... en niet voor de auto's maar voor de kleuren Uiteindelijk word de kever expresso black van Saab. Is een donkerbruine mettalic kleur die in de schaduw bijna zwart is maar in de zon echt lekker bruin is.
|
||||
|
||||
Quote:
deze auto heb ik echt nog nooit gezien hier in de omgeving
|
||||
|
||||
bekende auto voor mij dan..
|
||||
|
||||
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 10-10-2005 at 17:16. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
UPS bruin
|
|
||||
|
||||
Tja, iedereen heeft z'n eigen smaak.
Ik persoonlijk houd niet van bruintinten en beige, maar voor de retro-look zijn dat toch wel dè kleuren die daarbij horen. Ik heb zelf een GTI in de kleur Dark Burgundy Perleffekt L 0C3 UP2, een erg donkerrode kleur; 's avonds zwart. Dit vind ik zelf wel mooi. Nòg mooier vind ik het donkerpaars metallic, zoals een Fire and Ice dat heeft. De combinatie met de bijpassende bekleding maakt het helemaal mooi! Wil je echt opvallen, dan is oranje, kanariegeel, babyblauw, limegroen of lilapauze-paars mooi. Hierbij denk ik dan ook al bijna als vanzelf aan (iets te) veel plastic spoilerwerk. (houd ik ook van, hoor). Als je op een meeting van de GTI club Holland komt, zie je vooral veel, heel veel donkere tinten: zwart, donkerblauw, donkerpaars. Heb je een auto met veel welvingen (dus geen "blokkige" Golf type twee, zoals ik, maar een Kever bijvoorbeeld), dan is een lichte tint erg mooi, maar vooral van die kameleontinten en pareleffecten komen dan erg goed uit! Ieder z'n eigen smaak geldt hier meer dan ooit tevoren. Als de kleur van de carrosserie op één of andere manier maar terug komt in het interieur, dan heb je in elk geval een mooi geheel, wat voor kleur je ook kiest. René V.
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Quote:
hmm Klinkt als Sattelbraun van Audi Mooie kleur en goed idee |