|
||||
|
||||
Als je me eens de specificaties van die achterveren pbt dan kan ik hier eens ff in wat bakken kijken. Liggen hier nog zo'n 500 (minimaal) schroefsetveren. Kan vast wel wat lagere veren voor je vinden.
Dus: - hoogte van de veer - draaddikte - aantal windingen - binnendiameter Dan wil ik wel eens kijken, toch niet zo gek veel te doen nu! |
|
||||
|
||||
@RubenD: Zal binnenkort wel eens kijken dan stuur ik wel een PM.
GTI Grill zit er ook al in |
|
||||
|
||||
Wat een mooie foto/auto zo
|
||||
|
||||
Mooi hoor! Heerlijk gewoon, zo'n originele GTI. Het grilletje was inderdaad nog net even hetgeen wat hij miste!
|
|
||||
|
||||
Zo we zijn weer een beetje verder
Aan de achterkant zijn de "hulpveren" van de schroefset af. Die zorgden dus voor de lange veerweg, waardoor ver verlagen niet echt mogelijk was. Nu is de set achter ook vrij stug en kan het geheel flink wat lager. Zoals de auto nu staat kan er net een dikke vinger tussen de band en het spatbord. Before Weg met deze krengen Zoals het nu staat Ik ben er wel tevreden mee Voor de rest druk bezig met het interieur. Alle vloerbedekking en isolatie is eruit, want dat was voor het grootste deel in slechte staat. Vooral waar je je voeten hebt was het vochtig en zat het vol met schimmel en andere narigheid. Zijn druk bezig met het plaatsen van de rolkooi. Moeten nog een paar dingen aangepast worden en daarna kan die naar de coater toe. Isolatie komt er niet meer in en ik laat de tunnel etc kaal. Alleen waar je voeten komen voor+achter wil ik een soort van mat hebben. Hier binnenkort foto`s van. |
|
||||
|
||||
heeel erg dik!
|
||||
|
||||
ziet er netjes uit
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties mannen
Nog een foto van binnen ... under construction dus Voor de oplettende kijkers: de recaro`s zijn verkocht. |
|
||||
|
||||
Vette shit Lieuwe!!
Ben je 17 september ook in Assen aanwezig? Wil het apparaat wel eens in het echt bewonderen! |
|
||||
|
||||
Ziet er erg vet uit... originele is beter denk ik dan recaro's.
|
||||
|
||||
Rara wat is er verandert ?
|
|
||||
|
||||
je hebt et kunststof en de banden ff netjes zwart gemaakt...en ff de uitlaat recht gehangen
|
||||
|
||||
Ja, goeie vraag van Edrik: Ben je 17 September ook aanwezig in Assen ???
Ziet er allemaal zeer goed uit Lieuwe !! Keep it up !! Groeten LRR
|
||||
|
||||
Uitlaat staat nu dus mooi omhoog voor de duidelijheid
17 September Assen moet wel lukken. Heb al eerder een ritje Assen gemaakt in de Golf1 dus dan moet het nog wel een keer te doen zijn |
|
||||
|
||||
Quote:
Zou ook niet best zijn als het niet lukte
|
||||
|
||||
Super! een super mooi golfje!
|
|
||||
|
||||
zalig!
ook na 't zien van de foto's van mijn ex mk1 heb ik d'r nog steeds verrekt veel spijt van dat ze weg is... hmmm ... rode mk1 ... kwijl ...
|
||||
|
||||
heel vet! staat een stuk beter achter wat lager!
kleine "tip": ik zou de kentekenplaat achter wat hoger hangen.. staat net effe beter denk ik (en misschien platen met dikke letters als je toch bezig bent ) verder super! |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties.
@knarfmk1. Goeie tip van dat hoger hangen. Deze platen blijven wel lekker zitten, vind die dikke letters niet zo mooi |