|
View Poll Results: Ben je er bij? | |||
Ja tuurlijk ben ik er bij! | 25 | 58.14% | |
Nee, niks te zoeken... | 4 | 9.30% | |
Ik wil wel, maar weet t nog niet... | 7 | 16.28% | |
Ik wil wel, maar ik kan niet | 6 | 13.95% | |
Ik heb een kever, maar ik kom wel :p | 2 | 4.65% | |
Multiple Choice Poll. Voters: 43. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
@Sponze: ik heb op volgend forum: http://www.golf1-ig.de/board/list.php?1 een beetje reclame gemaakt voor jou(?) Watercooled VW MK1 Meet, als je het niet erg vind?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Vind ik echt super! heel erg bedankt ff voor de duidelijkheid: Het is ONS treffen. D.w.z. dat ik niet de hoofdorganisator ben, maar meer de PR man zeg maar We zijn nu ongeveer met 5 personen die de boel organiseren, en hopen alles een beetje in goeie banen te leiden... Ben erg bang dat we een enorm plaatsgebrek hebben, maar zoals ik van de "hoodorganisator" vernomen heb kunnnen we uitwijken naar een stuk terrein aan de achterzijde van het huidig terrein |
|
||||
|
||||
Geen dank man, graag gedaan!
|
|
||||
|
||||
Ik hoop(denk het wel)dat deze er ook gewoon bij is volgend jaar... Ik ga dit jaar ook gewoon,hoop dat mijn broer dan zijn andere golf klaar heeft,is hij druk mee bezig om hem rijdend te krijgen voor deze meeting.. Leuk g60 power. Groetjes,en kan niet wachten!
|
|||
|
|||
zoals het er nu uitziet ben ik erbij !!
gr. Martijn |
|
||||
|
||||
Weliswaar met een golf type 2, maar ben erbij!
|
||||
|
||||
Nog een dikke week,
vanavond nog een bespreking en eventueel de laatste dingen regelen. Bekers zijn bestekld en komen zaterdag binnen. Al een beetje zenuwachtig |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zie dat je al nerveus begint te worden Sponzie. Je trilt al met je handjes Maar het gaat goed komen, geen paniek hoor !! We spreken elkaar volgende week zondag !!! Groeten, LRR
|
||||
|
||||
Ben al weer wat rustiger
VW Store houdt extra plaats bezet voor MK1's en er komt een invalide- parkeerplaats! Bekers worden vandaag gehaald! Op naar volgende week! |
|
||||
|
||||
Wist je al dat er ook belgen komen?
|
|||
|
|||
weet nog niet of ik ga ?
nu de golf in de kreukels ligt heb ik er een stuk minder zin in !? gr. Martijn |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is echt heel goed nieuws! Heb van Robert gehoord dat VW Store ook op VW Mania is geweest en daar veel positieve reacties heeft gehad... Maar of ze ook echt kwamen is nog niet bevestigd Ben benieuwd hoe alles gaat verlopen! Bij een goed verloop zeker volgend jaar de 4e editie! Alle verbeterpunten voor dit jaar dan direct even meenemen |
|
||||
|
||||
UPDATE:
Verzoek gelegd bij het Dagblad van het Noorden om bij onze meeting aanwezig te zijn en een leuk verslagje in de krant te plaatsen. Beetje laat, maar niet geschoten is altijd mis Heb er zin in! Geloof dat alles geregeld is. Alleen de laatste beoordelingsformulieren uitprinten en dat zal t zijn. Op naar de zondag! |
|
||||
|
||||
Zoals het er nu naar uitziet komen wij met 4 einzers van de club!!
Wij hebben er zin in. Hamburgers al warm?
|
||||
|
||||
Ik ben er iig zeker, was eerst niet zeker of ik virj kon krijgen van werk maar dat is geregeld en ik ben aanwezig!
Word nog een flinke tocht vanuit bijna-belgie |
|
||||
|
||||
Quote:
Heel mooi werk kerel Neem je nog een paar mede-einsers mee? Zal mooi zijn een hele boel zuiderlingen te mogen ontvangen |
|
||||
|
||||
helaas ik heb vandaag de zomer velgen van de jetta afgehaald rij hem het stoepje op om het laaste wiel erop te zetten, en ja hoor krrraaaagg carter over de stoep en een oli spoor over de stoep.
zal dus zondag niet aanwezig zijn helaas. veel plezier en ik hoop op mooi weer voor jullie. en natuurlijk veel foto's
|
||||
|
||||
Quote:
Nog vier dagen om m te fixen, watje
|
||||
|
||||
ik ben erbij.... met golfje....en vriendin
|
||||
|
||||
hopen dat het een beetje lekker weer is zoals de afgelopen dagen.