|
||||
|
||||
Hier de golf 4 van een collega toen ik bij de verdubbeling van de N31 werkte:
|
||||
|
||||
Beetje offtopic misschien, maar ik zie dat die Golf4 hierboven ook een nogal gare nummerplaat heeft voorop. In de Golf4 TDI waar ik wel aardig wat in rij is dit ook het geval. Meer mensen die dit ook hebben ? Zou niet weten waar het door komt, maar ik heb het niet bij mijn Golf1
|
|
||||
|
||||
Quote:
de nummerplaat op je golfje 1 heeft van die dikke letters erop zitten die van plastic zijn (heeft mijn golf 2 ook), en die van die nieuwe platen zijn erin geperst en daarna overgespoten. lak kan loslaten.
|
||||
|
||||
de plakletters zoals jij ze beschrijft is gewoon een duurdere optie waarneer je platen (bij)bestelt.. je hebt de keuze altijd...of cheapass drukletters of minder cheapass plakletters..
heeft niets met model van golf te maken of jaartal.. of je moet verder terug gaan en kijken naar linnen kentekens
|
||||
|
||||
Quote:
Deze heb ik een paar weken geleden ook gezien in R'dam, wij lagen daar met het schip voor onderhoud. Volgens mij werkt hij voor dhamen schipyard's. Het is een heel mooi ding om te zien....!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Deze auto ken ik. Werkt die jongen niet bij Brouwer & Brouwer?! Cor Brouwer & Rienk Brouwer zijn mijn ooms namelijk weer...
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij is deze van de zoon van een van die mannen!
|
|||
|
|||
is van een knakker uit zwaagwesteinde,die daar werkt.dus niet van een van brouwer zelf.dus sander dan hebben we ook nog gezamelijke bekenden
|
|
||||
|
||||
de mijne...
Last edited by stn1 : 15-01-2007 at 23:59. |
|
||||
|
||||
Kom hier af en toe eens langs op dit Forum!
Maar nog niks gepost Maar dit is mijn MK IV
|
||||
|
||||
Quote:
Ziet erg vet uit met dat TT dash er in, tell us more....
|
||||
|
||||
De mijne maar weer eens een keertje met de Porsche hoepels (205/20/17 Falken)
|
||||
|
||||
Zal binnenkort ook eens foto's maken van mijn nieuwe aanwinst....... na een zeer lange tijd weer terug op het forum.... Hoera ;D
|
||||
|
||||
Quote:
Doe dat maar eens BTW, die 4 een stukje hierboven (stn1) Last edited by PJVL_G60 : 13-02-2007 at 17:41. |
|
||||
|
||||
Hier een paar foto's maar hij is nog lang niet af, moet eerst nog hier en daar bijgewerkt worden Motorkap en koplampen moeten nog opgelijnt worden i.v.m. met lichte schade vorige eigenaar.
Als ie af is post ik hier wel een fotootje http://www.mijnalbum.nl/Album=OZLXV6YF http://www.mijnalbum.nl/Album=G63MVHD7 Mooie Mk4's mannen!
|
||||
|
||||
Audi A6 avant 2.4 '01 (for sale) Audi A6 avant 2.5 TDI '01 VW Jetta 1.3 Elan '90 VW Polo 1.0 coupe '92 VW Golf4 TDI Highline '01 VW Golf1 1.1 '83 VW Golf2 1.8GT '88 Last edited by vwjb : 27-03-2007 at 19:12. |
|
||||
|
||||
Quote:
mooi. heb je je oude velgen toevallig ook nog. |
|
||||
|
||||
zwarte velgen zijn cool!!!!
|
|||
|
|||
Ik dan ook maar 1tje,
|
|
|||
|
|||
Mooi hoor roy! hoe staat het met je project overigens?? Wanneer kunnen we je eens verwachten bij de sprints?