|
||||
|
||||
het eerste type G40, ik vind het muggeziften
|
||||
|
||||
Owkee, nog een leuke
Marktplaats Uitbouw set in goede staat 90 euro spatschermen mankeerd wijnig aan 120 euro achterklep zgan 90 euro twee grillen de een voor 15 zonderlampen en de andere voor 30 euro met lampen kilometerteller voor maar 40 euro achter lichten 15 euro deuren zijn in supper staat 160 euro 2 stuks moterkap ook supper staat 80 euro sier strips 25 euro daschbourd voor maar 20 euro raam meganisme voor 50 euro van de achter ramen voor foto's mail of bel even dan stuur ik ze naar je op Ik heb z'n tel nr er maar niet bijgeplakt (die zoek je zelf maar op ) |
|
||||
|
||||
Dis toch wel het mooiste woord dat er tussen zit :
** daschbourd **
|
||||
|
||||
ja dat woord heb ik ook al in vele varianten tegengekomen
|
||||
|
||||
nou ja, moterkap of supper
|
|
||||
|
||||
wijnig....is ook niet weinig zeg..meganisme, nieuwe spelling?
|
|
||||
|
||||
je la'g't je een breuk
|
|
|||
|
|||
Quote:
Geweldig, deze info! Het voorfront loopt bij mij nou juist van rechts naar links, dat kan nooooit passen. |
|
||||
|
||||
Last in:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll...&category=15328 Polo 6n Unfallfahrzeug mod 95 voll mit tuning shit
|
|
|||
|
|||
ernstig.........bwhaaaaaahahaha ik zou toch echt ff een spelling-check erover heen gooien voor ik een advertentie zou plaatsen (voor degenen die de Nederlandse taal niet zo goed beheersen)!! komt niet erg professioneel over, ik zou het dus ook niet bij hem aanschaffen als ik het zocht....
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
das limburgs volgens mij nijntje ik vind dit er leuker aan "(was heel duur)"
|
||||
|
||||
paar mont (streepje linksaf op de o) inderdaad.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Steetfaiter
Copy/paste .. was niet te typen LOL |
|
||||
|
||||
let op! aangepaste wagen!
kon het niet laten ff te spieken bij onze opelvrienden Quote:
hij had beter wat geld gestoken in een anti-roest behandeling dan in kevlar remmen http://www.marktplaats.nl/markt/aut...ek=gsi&oudei=15 en zoals ie zelf zegt: Quote:
|
||||
|
||||
De motor is gedemonteerd door een rallyteam? En wie heeft hem dan weer gemonteerd dan?
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ajjjj......
Ik zet hem toch in het topic verkooptroep vanwege de titel van de advertentie http://www.marktplaats.nl/markt/aut...64.htm?oudei=30 |