|
||||
|
||||
Ja ok, maar ik houd toch mechanisch, heb ik reserve e.d.
Besteed ik het liever aan een nokkenas wat er zo in past, maar nu weet ik iig wel dat deze nokkenas wel goed is, alleen dan voor nieuwere type blok (nog steeds raar dat mijn code van de nokkenassen precies overeenkomen, of is dat bij het oude en nieuwe blok gelijk?). Thnx! |
|
|||
|
|||
Quote:
GRRRRRRRRRRRRR, lees je wel?? dat is een posting of 10000 geleden al voorbij gekomen..... |
|
||||
|
||||
sorry hoor...stond onderaan zo'n bladzijde...die had ik dan ff gemist, de posting kwam dan ook 10000 te laat
Thnx ! |
|
|||
|
|||
Quote:
Pas maar op anders ga je over de knie !!! |
|
||||
|
||||
zalig ... nee bedankt man!!!
|
|
||||
|
||||
Heb even wat info vergaard
Het kan dus wel, alleen van de grondcirkel inlaatzijde is wat afgedraaid, dus 4 stuks en de andere 4 van de uitlaatzijde blijven zoals ze zijn!!!! Hierdoor komt de klep ca. 1,5mm hoger maar dan zit je met je uitlaatklep en daar heb je dan weer opvulplaatjes (pasplaatjes dus) voor nodig. Echter is het volgens de beste man een constructie dat nergens op lijkt en het resultaat is minimaal.
|
|||
|
|||
tip van flip........
pas wel je klepveren aan, anders heeft t allemaal niet zo'n nut!!! en heb je een 8 of 16v??? bij een 8v kan je er ook een tdi nokkenas in zetten, dat geeft pas echt verschil |
|
||||
|
||||
Jeffdekkers...TDI nokkenas in een golf II GTi met EV blok? En dat geeft echt een verschil? Is dit echt zo, of meer gehoord her en der? En gaat dat passen op een blok met mechanische stoters, of moet ik dan een hydraulische kop monteren?
Vwleusden...ja dat is het, bedankt! |
|
||||
|
||||
RKR dat wat jij wilde kan gewoon maar zoals Tommy al zei: de verharding is eraf gedraaid. De nokkenas kan dus eigenlijk niet veel meer hebben en moet eerst gehard worden.
Zo is bij de racemotor bij ons op school een tuimelaar afgebroken, uiteindelijk in de cilinder gevallen en heeft zich lekker in de zuiger genest, met alle gevolgen van dien. Dus het werkt wel maar je moet hem wel eerst laten harden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hmmzzz, dat van die tdi nokkenas is wel interessant, maar het lijkt me stug, eigenlijk... Een nokkenas van een geblazen motor op een ongeblazen motor...???
|
|||
|
|||
Ja, vertel eens wat meer over een tdi nok in een 8v?
|
|
||||
|
||||
ach...als je al z`n andere posts leest.... dan heb je wel door dat er geen ruk van klopt
|
|||
|
|||
O die heb ik niet gelezen ! Laat de 'verklaring' dan maar
|