|
||||
|
||||
Nieuwe foto's bij het bos:
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit hoor Vind alleen originele grill en die tupperware strip voorop niks Maar dat is een kwestie van smaak.
Eigenlijk is ie nu wel af, of heb je nog meer plannen? Ps; Mooie filmpje Die muziek icm die acties Born to be wild! Wild gaat ie zeker
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Go0s-Golf : 17-05-2006 at 18:27. |
|
||||
|
||||
de avance uitvoering heeft dat stripje ook
edit: en in de tijd dat t flilmpje speelt van de jetta komt deze tekst online, en meteen ben k jaloers op die prachtige jetta van je... dus effe n editje zetten! de jet ziet dr echt super uit, en de jouwe heeft als voorbeeld gediend voor die van mij. jammer dat t dr niet meer van heeft mogen komen succes met je black jetta! en hou dr maar zo netjes als ze nu is! ze heeft n goed baasje gevonden!
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 18-05-2006 at 01:18. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit
waar heb je trouwens die foto's gemaak? |
|
||||
|
||||
netjes...hij lijkt bijna weer zoals jens hem had
|
|
||||
|
||||
foto's zijn gemaakt in flevoland, ik en mn vriendin waren op visite bij familie in zeewolde, en op de terugweg dachten we; we gaan ff naar het bos ofzo.
En deze kans pakte ik met open armen aan (tot ergenis van mn vriendin) :P |
|
||||
|
||||
Mijn oranje versiering:
|