|
||||
|
||||
2004 editie was idd erg gaaf. Of ik er nu bij ben weet ik nog niet! Voor allen die gaan Have fun and take pictures!!!
Grtzzz
|
|||
|
|||
Quote:
Is't echt nie mogelijk om rond 15 na 7 pas te vertrekken in venlo??? Er zijn nu al mense die rond 4 u moete vertrekke, om om 15 na 7 in Venlo te kunnen zijn... Greetzz Christ0 |
|
||||
|
||||
Quote:
daar had ik al op gerekend als je rond 700 afspreekt zal de vertrektijd altijd iets later worden. vanuit venlo is ongeveer 45 minuten rijden dus dat is maar een stukje verzamelijd is dus gewoon 7:00 en de werkelijke vertrektijd zal dan inderdaad rond 7:15 liggen |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Pieter, wij gaan ook en willen ook rond zeven uur de grens over stuiven... kunnen we daar ergens afspreken? dan rijden we gezellig mee op... groetjes johan...
|
|||
|
|||
Hey, ik ga er ook heen, alleen kunnen jullie een exacte adres geven? (wel zo makkelijk voor me tomtom)
Maarja, ik moet helemaal vanuit Zoetermeer komen.. dit zou dus betekenen dat ik voor 6.00 de deur uit moet om op tijd in Venlo te zijn :O
|
|||
|
|||
Quote:
voor 6u... Er zijn er zelfs die om 5u al hebbe afgesproke om te vertrekke... dus 6u mag echt geen enkel probleem zijn hoor |
|
||||
|
||||
Ik kom uit noordholland maar ik rij wel ff om, dan ben ik ook om 7 uur bij venlo lijkt me erg gezellig om met z,n allen daar heen te rijden. Moet wel al om half 5 weg maar je moet er iets voor over hebben.
|
||||
|
||||
Als we zondag gaan, hebben we eindelijk een meeting dichtbij WOOOOOP Heerlijk
Last edited by LinnieTDI : 17-05-2006 at 14:43. |
|
||||
|
||||
Hoop dat ik jullie allemaal zondag zie bij de grensovergang (douanekantoor) bij de A67 bij Venlo.
|
||||
|
||||
Quote:
Als je om 7 uur daar bent dan is dat geen probleem |
|
||||
|
||||
Voor de mensen die vanuit Eindhoven richting Venlo gaan (en niet bekend zijn in de buurt)
Gewoon Duisburg volgen om bij de grens uit te komen (NIET MÖNCHENGLADBACH! das de andere grens waar je dan uitkomt! ) Je komt dan vanzelf bij de grens aan:
|
|
||||
|
||||
Als het weer niet al te slecht is komen wij ook nog even aan in Gelsenkirchen........
|
||||
|
||||
Quote:
whahaha super kan het zelf niet beter uitleggen 7uur verzamelen en dan wordt het toch rond kwart over half 8 voordat we wegrijden hoor. ook hier even denk aan alle VW rijders we hebben natuurlijk niet allemaal een GTI, dus lekker rustig kachelen |
|
||||
|
||||
nog even snel in het zicht zetten des te meer man morgen in venlo des te beter
|
|
||||
|
||||
ja morgenochtend 7 uur in Venlo. Wordt vast heel gezellig ondanks het tijdstip. Mijn wekker staat al, die gaat om 4 uur. Ik wordt al moe als ik er aan denk.
Tot morgen allemaal.
|
||||
|
||||
FF een vraagje aan de kenners hier hoe laat begint dit gebeuren eigenlijk mdat jullie al zo vroeg gaan rijden....
|
||||
|
||||
je kunt al vanaf 6 uur het terrein op en dde grote opening is om 9 uur
|
|
||||
|
||||
Ohwkee nou dat word vroeg het asvalt schrapen...
|
|||
|
|||
shit man echt vroeg..... heb nog nachtdienst tot 6 uur weet niet of ik venlo red om 7 uur..... word knallen denk ik... als jullie niet te hard rijden haal ik jullie wel bij...
|
|
||||
|
||||
ach wat heet vroeg gewoon op tijd naar bedje toe
|