|
||||
|
||||
Quote:
LOL
|
||||
|
||||
was leuke meeting, wel aardig weer (heb zelfs de zon gezien)
hoogtepunt waren de kevers van undutchables prachtige klassiekers en plat op de pens |
|
||||
|
||||
Quote:
Goed bezig Serge Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
Quote:
Moet ik je absoluut gelijk in geven!! de sfeer ook die ze meebrachten op het moment dat ze het terrein op kwamen en de hal in gingen... Iedereen kijken! Dat heb ik niet gezien bij waterkokers die arriveerden |
|
||||
|
||||
Viel idd op toen ze aan kwamen rijden dat alles en iedereen er omheen stond
ze waren ook makkelijk te vinden in de hal, volg het oliespoor maar |
|
||||
|
||||
hey mijne is ook gespot....laatste foto van tento...alleen staat ie op de brug
|
|
||||
|
||||
Quote:
haha, idd. Kai was bang dat 'ie de weg terug niet meer zou vinden. Meeting was erg geslaagd. We hadden op de terugweg nog natte sneeuw, da's erg leuk in een kever zonder verwarming. Heb het nog steeds koud. |
|
||||
|
||||
Quote:
zoveel opties, maar geen verwarming?
|
||||
|
||||
Quote:
Jawel. Heb een standkachel. Alleen op de terugweg kwam er alleen maar koude lucht uit. |
|
||||
|
||||
@René:
waarom zei je nou niet hallo toen we voorbij liepen ??? |
|
||||
|
||||
Quote:
ja! je zei mij ook geen goedendag, maar je lachtte in ieder geval wel vriendelijk!! |
|
||||
|
||||
doe over de oorzaak van de crash geen uitspraken, dat laat ik aan de bestuurder over
|
||||
|
||||
Het is dat Linnie me op mijn nek sprong : ik had jullie nog niet gezien
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha wij vallen ook niet op We zaten in de golf en the undutchables kwamen voorbij lopen, even later komen we Leon tegen, waar staat je golf eigenlijk?? |
|
||||
|
||||
Was gezellig mensen,Wij reden op gegeven moment eerst achter dat groepje einzers + kever met ski's en stukkie later der vlak voor
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
@keverpech
De waarheid mag gezegd worden |
|
||||
|
||||
Zeer tof dat men allemaal gekomen zijn.. massa dankie hiervoor heb zelf weinig van de meeting mee gemaakt, wel een hoop auto's naar de juiste ingang moeten sturen ... aardig wat bekenden gesproken maar was er zelf niet vaak helemaal bij met mijn hoofd... mijn excuses daarvoor.
Volgend jaar maar weer denk ik Even voor de statistieken van de catering: - 35 kilo Shoarma ! - 20 Kilo Beenham - bijna 1000! broodjes hamburger En dan nog de snackkar erbij en de drank... niet normaal dit
|
||||
|
||||
Quote:
Nooit brommer gereden?? Puch Maxi Turbo
|
||||
|
||||
Was een geslaagde meeting! Ik heb ook nog een paar pics: