|
||||
|
||||
Extra Nieuws :
De eerste 500 auto's krijgen een kleine attentie,een waar MIVW collectors item. Zal alleen verkrijgbaar zijn tijdens de meeting en is gelimiteerd tot 500 stuks. Wat het is zien jullie zondag 18 juni. Nee het is geen keycord. |
|
||||
|
||||
de eerste 500? hoeveel auto's verwachten jullie dat er ongeveer gaan komen?? is er op cleaned.be ook aandacht aan deze meeting besteed? daar zitten ook een aantal vw's tussen die zeer zeker de moeite waard zijn en die jongens schuwen een goeie meeting in nederland ook zeker niet. ik kan niet wachten tot de 18de! tot dan!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
das Kickuh
|
|
||||
|
||||
Whahahhahaha! nee het is ook geen wuppie! gaaf ding man!
|
||||
|
||||
Hoop me th-line's in elkaar gedraaid + de schroefset gemonteerd te hebben. Maar aanwezig zijn we ghehe
|
|
||||
|
||||
Hebben helaas geen mooi gebouwde veewee opt moment...Kun je ook buiten het terrein parkeren...Partycamper is in groot onderhoud en de golf 5 wordt weer trug gebouwd naar ori veewee....
maar gaan zeker komen...Ga niet naar Budel dus zondag naar het noorden maar... grtz..Vic..
|
||||
|
||||
Quote:
nou dat wordt met de slaapzak voor de ingang liggen dan, tenzij bedoeld wordt de eerste 500 autos met volksforum stickaaars lol
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Quote:
parkeerplek is voldoende aanwezig! zonde van de 5..
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker zonde van de 5 Vickie en Tho |
|
||||
|
||||
Wij zijn trots om te vertellen dat we een aantal auto's uit duitsland hebben gekregen op onze meeting,de mensen die wel eens op de woertersee zijn geweest kennen ze wel,ook komen er nieuwe nog nooit vertoonde auto's vanuit england en duitsland op de show,ik zou zeggen kom op 18Juni en je zult ze zien
|
|
||||
|
||||
Even een bericht vanuit het hoofdstation van M.I.V.W ,
Gezien de weersvoorspellingen ziet het ernaar uit dat het ERG heet gaat worden. Voor de mensen die het nog niet weten,er is geen enkele vorm van schaduw op het terein,een goede tip is,neem een party tent mee . Gewoon een standaard formaat ,dus geen circus tent een party tent is de maximale grote die opgezet mag worden op het terein. Een wasplaats is wel in de buurt ,maar we hebben een aantal 300 liter tanks met schoon leiding water op het terein waaruit je je emmer kan vullen. We hopen dat alles op rolletjes gaat lopen zondag en dat het een gezellige dag gaat worden. TOT ZONDAG ALLEMAAL!!!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
thanx voor de info,
en als het goed is tot zondag. |
|
||||
|
||||
Ik ga er eens vroeg proberen te zijn denk ik. Kan ik al die dikke auto's binnen zien komen. Krijg er zo alleen maar meer zin in.
|
||||
|
||||
Quote:
Grote klasse! Zeg, waar is die wasplaats dan? Als de auto's erg smerig aankomen is dat misschien wel makkelijk. Maar anders gewoon met een emmertje is ook goed te doen. |
|
||||
|
||||
Ik moet zeggen dat jullie het super aanpakken !
Als ik alles zo lees wordt dit een zeer goed voorbereide en verzorgde meeting ! Wij zijn uiteraard zondag aanwezig ! (weet niet of de bus mee komt ligt eraan als ik mijn koppelingen binnen heb ! )
|
||||
|
||||
Zo de eerste " opbouw" dag zit erop.
De helft van het terrein staat er netjes bij. Morgen de rest. Morgen en overmorgen de grote opbouw! Serieus, dit gaat echt gaaf worden!
|
|||
|
|||
Was het maar al zover, we hebben er iig veel zin in
|
||||
|
||||
Quote:
Cor ,hou op ,ik slaap s'nacht al bijna niet meer ! Zo'n zin heb ik erin! |
|