![]() |
|
||||
|
||||
![]() En terecht, het is een leuke site!
|
|||
|
|||
![]() @gti-G60: ik heb jouw site ook al bestudeerd en er staat idd veel op, maar jij vertrekt van een gti en niet van een 1.3/1.5 wat het weer net wat anders maakt.
|
|
|||
|
|||
![]() AD G60 ...., de ene was een 1.1 de andere inderdaad een gti,......maar van vragen word je wijs
![]() Last edited by gti-g60 girl : 27-01-2006 at 22:21. |
|
|||
|
|||
![]() @gti-g60, zit eens niet zo veel achter de computer. Maar maak die golf maar eens af. Dan kan ik binnenkort ff op de koffie komen.
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Heej steven, koffie staat klaar hoor
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag voor een jetta wisten kijken en morgen nog naar een andere. Als die van morgen een beetje redelijk er uit ziet en niet te rot is, dan ben ik binnenkort een jetta rijker
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Inmiddels heb ik een 83'er jetta 1.3 aangekocht in redelijk goede staat. Nu heb ik hem eergisteren even op de brug gezet om hem van onderden te bekijken en zie ik aan de achteras toch echt een stabilisatorstang hangen. Is dit origineel? Ikdacht dat iemand in het begin van het topic had gezegd dat alleen gti's die hadden...
|
|
||||
|
||||
![]() Alle jetta's heb een dunne stabilisator stang standaard.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb op mijn jetta een van een rocco 16v achter gezet. Die is denk ik voor normaal/sportief straat gebruik voldoende.
Maar voor zou ik wel eens een dikkere willen als die van de 16 kleppert. Ow ja, hij staat voor al wel op powerflexs bussen en achter moet nog.
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" Last edited by DÁ-BRT : 10-02-2006 at 10:13. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kunt ge mij de prijs eens sturen voor die steunen te maken ben ook met een projectje bezig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
staat er al
|
||||
|
||||
![]() Heb je er geen normale foto van misschien ipv die 3-d tekeningen?
|
||||
|
||||
![]() Nop, want ze zijn nog in de maak. Maar ze zijn straks identiek aan de 3d versies.
Momenteel ben ik de eerste waterstraal gesneden versie aan het omzetten en daarna aflassen. Waarschijnlijk worden de definitieve steuen wel in RVS gemaakt. Maar voor diegene die ze voor 200 wil hebben maak ik wel een serie in staal. RVS is 25 euro duurder.
|
||||
|
||||
![]() Skûp!
Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een G60 in een Scirocco leggen. Gaat dit hetzelfde in zijn werk als een G60 in een Mk1 ? Dus moeten de steunen ook aangepast worden, of kan ik de originele G60 steunen gebruiken? |
|
||||
|
||||
![]() De globale bouw van de Scirocco 1 en 2 is identiek aan die van de golf, jetta 1.
De ombouw is dus exact gelijk als bij een golf of jetta 1.
|
||||
|
||||
![]() Nou ben ik zelf niet zo'n lasser, kan ik dan wel een G60 ombouw doen of moet die steun aan de distributie zijde persé verplaatst worden? Ik weet dat ik met een verstevigde 16v bak wel weg kan komen zonder de steun te hoeven aanpassen.
|
|
||||
|
||||
![]() haha... Wat voor Rocco heb je? Alles met een motor groter dan de 1.3 hoeft de steun niet omgezet te worden. Dan zit hij al op de goede plek. Wel moet je de koker smaller maken om ruimte te krijgen voor de span inrichting van de multiriem.
Zou je er dan wel aan beginnen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb een 1.8, dus dat zit dan wel goed ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kijk beter!
Nee, als je de 02A G60 bak wilt houden moet je zelf steunen maken of ze ergens kopen (hint hint) Of je moet voor de zwakkere 020 bak kiezen die standaard op de Scirocco zit.