|
||||
|
||||
kun je die onderste lijst van de grill at op die marktplaatsfoto staat los eraf halen??? ik geloof van wel, of niet?
|
|
|||
|
|||
ja dat is een losse lijst van metaal
|
|
||||
|
||||
Quote:
Gruwelijk!! strak hoor, zijn daar nog meer fotos van? Grill lijst is idd los en van metaal, maar ik vraag me af of je die zo op een immitatie grill klikt. Ben eigenlijk bang dat dat niet (zo makkelijk) gaat. |
|
|||
|
|||
halo,
ben nieuw hier op het forum. I.v.m. de thread ik heb nog een motorkap liggen van een vento. Juist klein blutske vanvoor dat valt weg te werken. voor vriendenprijsjie. Ook nog een originele grille heb ik liggen met vw teken. Ook nog originele lichtblokken van vento. voor wie zijn golf wil veranderen. als je nog vragen hebt shoot |
|
||||
|
||||
wel mijn vento front is af ondertussen
Greetz |
|
||||
|
||||
Ziet er super uit zo!
meer moet dat niet wezen he
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
super netjes, nix meer aan toe te voegen
maar mag ik vragen wat voor side skirt je onder je mk3 hebt?!? zijn die toevallig van DSP of heb ik het mis?! Last edited by fabian : 10-07-2006 at 00:20. |
|
||||
|
||||
Tòch eerste type grille zònder logo?!
Quote:
Is dus het oude type grill, maar waar komt-ie dan (dus) vandaan, want volgens deze of gene bestonden er alleen logo-loze grilles van het tweede en derde type? Ik heb zelf het eerste type grille in m'n Vento GT '93, maar dan mèt logo... Thanx, alvast... EDIT d.d. 12 augustus 2006: Ik heb inmiddels PM-contact gehad met DeSnelders. De embleemloze grille die je op zijn Golf ziet, is er dus eentje die zelf gemaakts is van TWEE originele, eerste-type Vento-grilles (dus NIET zo kant-en-klaar gekocht!!!) Als iedereen dat doet/ heeft gedaan, begrijp ik wel waarom dÃ*t type grille zo schaars is ... en ik heb er lekker wel eentje ! En de zaag gaat er NIET in... Vraagje: In welke jaren is dat eerste type grille eigenlijk gemaakt? Ik gok zelf van het op de markt komen van de Vento, eind '92 tot eind '94, modeljaar '95... ...en wanneer het tweede type, met twee ovale spleten erin en wanneer het derde type met de "lachende" boog erin?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by René type twee : 12-08-2006 at 11:31. Reason: EDIT toegevoegd |
|
||||
|
||||
ik zag laatst een polo3 met embleemloze grill. deze lijkt op het oog gelijk aan het eerste type ventogrill. zouden ze die misschien gebruiken?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat er geroepen wordt dat het niet te krijgen is weten we nu wel. dat werd ook ooit gezegd van rally koplampen van golf 2, todat je met onderdeelnummers zelf contact opneemt met pon, dan krijg je ze opeens wel. maar goed is die pologrill nu een realistisch alternatief of niet? |
|
||||
|
||||
Quote:
heb hier voor de deur zowel een polo3f G40 als een vento staan, grilles zijn niet hetzelfde
|
||||
|
||||
heb je gemeten?
|
|
||||
|
||||
heb niet eens hoeven meten
Ik zal het je laten zien, vento type 2 grille in combinatie met een G40 grille (polo3f) Maakt voor het meten niks uit want koplampen breedtes zijn zelfde gebleven. Is nu wel makkelijker te zien waarom de grille niet past Je komt dus bij de hoeken grille te kort.
|
||||
|
||||
een G40 grille (polo3f)
of polo3 of polo 2f maar allebei is teveel vant goeie
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
verdomme. dacht ik toch ff dat ik een goeie oplossing had gevonden. gelukkig dat je het ff laat zien, dan hoef ik het zelf niet meer na te zoeken.
wordt weer verder zoeken dan. ow heb ik meteen nog een vraag voor je heb je ook een corrado grill om op te meten? misschien passen die wel: die zien er ook goed uit. |
|
||||
|
||||
...maak het nou niet nòg ingewikkelder!
Quote:
Nee, je zegt het nu verkeerd : in JOUW geval heb je alleen een Vento-motorkap èn Vento-grillespoiler nodig. (...en eventueel dus after-market koplampen, maar die hebben gewoon de Golf-koplampen-vorm) Voor als je een Vento hebt, geldt wèl wat jij zegt! Hmmm,...nu ik het zelf opschrijf, begrijp ik HOE jij het bedoelt; 't is maar net, hoe je het interpeteerd... Sorry! Nou ja, dit voor de duidelijkheid, dan maar! (...en meteen een "uppie" )
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Appels en peren?
Quote:
Het "kleine" verschil is wel: die Rallye-koplampen zijn origineel-VW en zo'n embleemloze eerste-type-grille dus "toevallig" niet...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Hmm ik ga ook maar is op zoek naar een motorkap
|