![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() rare gaste die udb gang
|
||||
|
||||
![]() Zeikerds zijn het ..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() maar wel stoer je aanmelden bij kever club nederland en dan als naam: Der inspector gadget. Zulke momenten maakt het weekend achter de clubshop leuk. Hoe waren trouwens de pimp my bug shirts???? meningen!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
whaha, stond jij achter de clubstand ?? Goed bezig !! Zag er echt top uit, shirtjes sprongen ook aardig in het oog met die kleuren !
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 10-01-2006 at 00:08. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Jij wil gewoon die foto online ![]()
|
|||
|
|||
![]() splitty ratlook
|
||||
|
||||
![]() op omroep brabant net een reportage gezien van kwf zag er leuk uit!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb hem ook 2 of 3 keer gekeken. was wel mooie reportage helaas geen spijlbus kunne herkennen wel enkele panorama's. en natuurlijk veel kevers want daar ging het eigenlijk ook over. was een klein interviewtje bij met de organisator die wat vertelde over het verschil in achterlichten bij verschillende types/bouwjaren. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zag UDB er MArtijn nog ff vol in beeld bij een kraam |
|
||||
|
||||
![]() heb nog een setje OZ supertourismo's gekocht, 17" voor onder de t3 bus denk... moet ze nog wel wat opknappen, weet iemand of er van die 'OZ racing' beschikbaar zijn na het overspuiten van de velgen?!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja daar zat ik ook aan te denken. Het is ET35 en de breedte is 8J. Ik denk dat ik die velgen een lekkere vage kleur ga geven ofzo... Jij nog ideen gert als wielfetisjist wat een leuk kleurtje is voor deze wielen onder m'n bus?!
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat ze die ET hebben .. wordt niks voor mij met adapters
![]() Wat voor kleur heeft je bussie ? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gang is alles ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk geel met een wit dak ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ziet er uit als Oskar vanaf deze kant ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zie toch liever dit!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Seau ![]() ![]() Ik ben het overigens niet. Ik had geen camera bij me en had een UDB trui aan. De trui op de foto is een sjop, dus kan iedereen zijn, behalve die 6 mietjes van de UDB. |
|
||||
|
||||
![]() Oskar lees jij geen PM, was benieuwd of je je RadioFlyer al had
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hmmm, ik zal eens kijken. Hij staat nog bij Leon, nog bedankt he!
|