|
||||
|
||||
Ja dit ziet er goed uit ben er erg benieuwd naar hoe hij er na he spuiten gaat uit zien?
Ga je het plaatstaal nog na vertinnen of plamuren? Weet je al wat voor een kleur je gaat spuiten op de auto? Gr Ronnie ga vooral zo door.
|
||||
|
||||
Quote:
de binnenkant behandel ik eerst met rx5. daarna word het synthetisch afgelakt. het blanke plaatwerk komt in de staalplamuur, de deuren en de motorkap worden gestraald en komen dan in de epoxy primer. verder moet je mij niet vragen, daar heb ik geen verstand van en de kleur wordt weer origineel: bordeaurood metallic, LB3V |
|
||||
|
||||
Mooi project, laswerk ziet er goed uit
Ben zelf ook met een 16V bezig, ook met de bodempartij, veel werk. Ga zo door
|
||||
|
||||
Quote:
moet jij ook lassen aan de bodem? zo ja: waar heb jij de delen vandaan? Ik heb wat imitatie liggen van klokkerholm, maar dat is dunner dan het originele plaatwerk. Bij VW is het er nog wel, maar daar zijn alleen de complete delen van voor tot achter verkrijgbaar voor een gruwelijke bak geld. Aangezien ik alleen het voorste deel nodig heb, ga ik niet de complete kopen. (beetje oude koeien uit de sloot, sorry ) |
|
|||
|
|||
Het gaat nu echt de goede kant op met je GTI! Nu de bodem aan de andere kant en de dorpels en dan is het laswerk eindelijk gedaan . Ziet er allemaal goed uit!
|
|
|||
|
|||
Zooo dan,
dit is enige tijd geleden dat ik iemand zo een auto aan heb zien pakken! Dit project zal wel geen deadline hebben neem ik aan?
|
||||
|
||||
Echt geweldig hoeveel werk je erin zet. Word vast een ontzettend mooie dikke wagen. Je moet zo maar denken, duurt even maar dan heb je ook wat
|
|
||||
|
||||
Quote:
niet echt een deadline inderdaad, maar ik hoop dat ik hem voor de laatste keer heb geschorst @waggel: zo moet je idd denken, er moet geen haast achter zitten, Ik doe dit 1 keer, maar dan ook in 1 keer goed! |
|
||||
|
||||
dat pak je zeker goed aan echt super, lijkt me ook echt nog een keer leuk om te doen en dan vooral steeds de kleine resultaten die je zelf vooral ziet ga zo door zou ik zeggen.
|
|
|||
|
|||
Bugs, dat ziet er inderdaad behoorlijk hetzelfde uit! Ik heb helaas niet de luxe dat ik hem helemaal kan strippen en van begin af aan kan opbouwen, in onze garage is m'n pa nu een MG-b aan het opknappen.. Ook erg leuk!
Paar vraagjes, toen je de dorpels ging vervangen, heb je toen de auto gewoon op de krikpunten ondersteund? Als ik nu namelijk mijn auto wil krikken op het krikpunt zie ik alleen de bodemplaat omhoog komen!!! (linksvoor) Heb je er nog balken tussen gelast om de vorm/stijfheid te behouden? En die achterplaat, daar heb ik nog wat vraagjes over hoe je die los hebt gekregen, maar daar zal ik eerst een foto voor moeten posten, anders kan ik het niet uitleggen Heeeel veel succes ermee.. Enneeeh, vraagjes kan ik wel bij je terrecht of niet?
|
|||
|
|||
Wat een geweldig topic, heb hem even vanaf begin doorgekeken, bijna alle foto's die ik zie herken ik in mijn eigen golf haha..
Good luck! Komt wel goed..
|
||||
|
||||
Quote:
je kunt altijd met vragen terecht! Ik heb gelukkig hulp van een professioneel plaatwerker. Ik had de voorkant inderdaad op die krikpunten staan (die uitstekende ronde dingen.) wij hebben geen balken tussen gezet omdat de maat niet kan veranderen. voor het achterpaneel wel maar dat heb je wel gezien op de foto. Je mag gerust een keer langskomen om te kijken hoe het in elkaar zit! |
|
|||
|
|||
We want some pictures!
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, ben bij de mijne ook al bijna klaar met lassen.
Zal binnenkort ook ff wat pics posten!!
|
||||
|
||||
3 oktober gaan we weer verder met het hok. Ik hoop nog 3 a 4 zaterdagen.
Dan moet het laswerk klaar zijn! Ondertussen is de versnellingsbak gereviseerd, ik zal even een foto ervan maken |
|
|||
|
|||
Waar is dat hoekje nog te bestellen dan? Ik had m ook nodig, maar heb m'n dorpel een stukje doorgetrokken naar voren
|
||||
|
||||
Dat wilde de plaatwerker ook doen, maar ik wil links en rechts het zelfde hebben
maar iemand heeft het nummer in etka opgezocht en vraagt het bij de VW in Duitsland na (daar willen ze nog wel eens moeite doen) |
|
||||
|
||||
wat een werk zeg
respect hoor....
|
||||
|
||||
Als het lukt met dat plaatwerk, wil je mij dan even een PB sturen hierover?
Heb ook wel interesse in origineel plaatwerk voor het gedeelte van 't voetenruim en onder en naast de linker stoelslede van de bestuurderskant van de mk2.
|
||||
|
||||
Quote:
het is verkrijgbaar, maar alleen in 2 delen, links en rechts. dat betekend dat je meer dan helft weggooit. en het is niet echt goedkoop.......... imitatie zijn wel delen van de bodemplaat verkrijgbaar, dit heb ik nog liggen. dat stripje met die gaten is los verkrijgbaar. En het hoekje dat ik mis waarschijnlijk ook. als dit niet rot is of in elkaar zit, kun je het gewoon laten zitten. is apart van de bodemplaat. |