|
||||
|
||||
Quote:
Foto's volgen nog maar de originele (zeer crokante) balken zijn allemaal weg, hievoor in de plaats zijn aan de binnenkant van de dorpels kokers gelast. de linker en rechter dorpelkoker zijn weer verbonden met nieuwe kokers en er is een verstevigingskruis ingelast. Gr, Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Zoiets als dit blijft de eerste paar jaar nog wel een droom, nog net geen geld voor :S
Maar als je het ja maar weer mooi stevig maakt zal het met de apk wel goed komen. Succes met je project
|
||||
|
||||
Zo, vandaag weer flink gewerkt en wat foto's gemaakt.
hier zijn de nieuwe kokerbalken en verstevigingskruis te zien. hier zijn de nieuwe benzieneleidingen te zien (aanvoer en retour) de G60 krukas in originele toestand. de G60 krukas met een toplager wat voor type4 gebruikt wordt. de motor klaar voor een proefinbouw. hier is het T3 diesel carter, motor steun en olievulpijp te zien. Gr, Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 31-05-2006 at 21:14. |
|
||||
|
||||
Ziet er lekker robuust uit!
|
||||
|
||||
hee Paul lekker bezig ik wou dat ik ook af en toe eens tijd had om wat nuttigs te doen
michael
|
||||
|
||||
Quote:
Moet jij niet een feestje voorbereiden, of draag je al een ring??
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Quote:
ff offtopic daar hedde gij het zelf naar gemaakt hihi Je hebt nu toch vakantie? kan je toch weer wat klussen Groet mycha
|
||||
|
||||
Quote:
ring is aangeschoven........... Ps kijk hier maar eens "gave trouw car" he? http://www.fautekabouter.nl/ Greetz mycha
|
||||
|
||||
Quote:
trouwauto is iets minder Gr, Paul.
|
||||
|
||||
gaaf die foto op www.fautekabouter.nl ik heb over een paar weken wel een betere voor je
sorry Paul voor de off topic
|
||||
|
||||
Quote:
No worry's
|
||||
|
||||
in het weekend weer lekker bezig geweest.
een van de 6 proefpassingen. na 6 keer erin en eruit lijkt dit de definitieve fit. na veel knippen bleef dit over de meeste bedrading zit er al weer in. hier zit alle bedrading erin, nu hopen dat strax ook alles werkt (anders moet ik heel lang storing zoeken denk ik) de benzine leidingen aangesloten, passat luchtfilter geplaatst en de ecu gemonteerd. het luchtfilter is aangesloten. op papier lijkt het veel minder werkt en sneller te gaan, maar helaas is er nog veel te doen. Budel moet toch wel haalbaar zijn Groeten, Paul.
|
||||
|
||||
Ik zou die cilencer op de g-lader ff vervangen, die dingen gaan op den duur toch lekken gewoon een aansluiting van een Golf G60 met airco erop zetten.....
Gaaf project trouwens.... |
|
||||
|
||||
Ga je schamen met je watergekoelde blok
|
|
|||
|
|||
nice, het is de moeite waard
Hoi,
Ik ben nog niet echt actief op dit forum, maar volg wel diverse projecten. Dit project is super, veel succes. Ik heb zelf een g60 in een t3 westy zitten en ik kan alleen maar zeggen: waanzin. In mijn geval is het verbruik ook nog gunstiger dan mijn vorige 2.1 wbx. (vooral op lpg, jaja dat kan en het rijd super) Wat doe jij eigenlijk met de versnellingsbak? succes jarst |
|
||||
|
||||
@ MK1driver,
een Mk1 heeft toch ook een waterkoker? @ Customwesty, Mijn versnellingsbak is van een T3 2 Ltr. Gr, Paul.
|
|||
|
|||
Mijn bak is nog heel, maar voor hoelang. Ik heb een 5-bak asl uit 1990. Hier schijnt iets aan veranderd te zijn om hem betrouwbaarder te maken, ben benieuwd.
Tot nu toe rij ik met veel plezier. |
|
||||
|
||||
Hoe je het nu precies opgelost heb met je binnendorpel is me nog niet helemaal
duidelijk. Heb je daarvan nog meer foto's? Blok hangt er mooi in Paul! Mooi project. Vraag mij af of die T3 bak heel blijft. Overigens nog wel een punt van serieuze aandacht als je het mij vraagt: De Remmen! Volgens mij staat je bus nog op 4x trommel of niet? Dáár zou ik écht wat aan veranderen als ik jou was. Hey Luuk, Zoals je al zij; ieder zijn eigen ding. de dorpels bestaan uit 3 delen waarvan ik 1 deel (binnenste deel) heb verwijderd (omdat dit ROT was) en hiervoor in de plaats is een koker profiel gekomen dat ik tegen het dorpelgedeelte dat is overgebleven heb gelast. deze kokers heb ik van links naar rechts ook weer door middel van een koker verbonden en voor de stijfheid heb ik er nog een kruis ingelast. het eerste gedeelte van de vloer zal weer terug komen, hierop komt de tank te liggen. de remmen zijn inderdaad nog origineel en de versnellingsbak moet gewoon heel blijven!!, we zullen wel zien wat het wordt. Gr, Paul.
|
||||
|
||||
Quote:
Foto's van jouw G60 ombouw?? Hoe heb jij ruimte gemaakt voor jouw motor, of ligt hij er niet gekanteld in? Tips e.d. zij welkom. Gr, Paul.
|
||||
|
||||
dit is een super ombouw! niks schamen..dikke bullshit een golf 1 word verkracht met elk soort blok wat er in de vag te verkrijgen is en word altijd mooi gevonden. Dan bouwt iemand iets moois zoals dit en dan gelijk negativiteit.
Ik vind hem super! ben benieuwd hoe het gaat lopen! |