|
||||
|
||||
wielen zijn gestraald en gepoedercoat....zwart glanzend....jeuj.....
foto volgt |
|
||||
|
||||
altijd mooi hoor zo'n Jetta mk1
ben benieuwd hoe die is met die atsjes eronder
|
||||
|
||||
ziet er goed uit heb ok een golfje 1 gehad met die kleur of tenminste ene soort gelijke.
mexico beige werd het genoemd hij ziet er weer strak uit |
|
||||
|
||||
koel ding hoor!
lijkt wel een beetje op de mijne: die van mij is origineel dakota-beige, is de jouwe eigenlijk mexico- of dakota-beige? ben benieuwd hoe die atsjes gaan staan! |
|
||||
|
||||
ATS-sen liggen nog waar ze toen lagen..... Ik vind het ook wel wat om de jetta op te knappen maar om dat nu met 2 auto's te doen gaat me wat ver.....
|
|
||||
|
||||
JEUJJJJJJJJJJJJJJJ volgende week dinsdag eindelijk banden om de ATS-sen heen.....en een nieuwe voorruit....van steenslag tot erger....
|
|
||||
|
||||
zal morgen een fotooke plaatsen van die neue reifen.
heb ook een donor wagen gevonden voor de raamrubbers, motorkap en koffelklep...leuk leuk |
|
||||
|
||||
met mooi weer zal ik eens echte plaatjes schieten....met dank aan Banden Service Ede op zijn drukke zaterdag middag.
|
|
||||
|
||||
haha geen dank ed.
staat um goed... groetjes
|
||||
|
||||
einde verhaal, de jetta gaat eruit, maar das niks nieuws meer....slotje mag geplaatst worden!
|
|
||||
|
||||
de goeie ouwe tijd...
|
||||
|
||||
hahahaha tjeez jaapie.....das lang geleden.....ding liep in de eerste minuut kapot op de A27, was lache...net toen ik hem gekocht had voor 200eu.
aan het einde van het bezit begon ie kut te lopen, gesleten aan een fries die er een golf 4 TDI is gelepeld heeft: HY-29-JR leeft nog wel |