|
||||
|
||||
mmm... dat is inderdaad minder maar heb er nog steeds zin in
Ben er hopelijk vrijdagmiddag, maar dat leg aan de werkzaamheden hier.
|
||||
|
||||
Quote:
Ziet er goed uit voor zaterdag:
|
|||
|
|||
Dat ziet er niet best uit.
Nog slechter dan vorig jaar lijkt het. We zien wel. Vrijdag eind van de middag ga ik die kant op.
|
||||
|
||||
Ik neem een schop mee om een goot te graven
|
|
||||
|
||||
Quote:
Denk erom hé, wie een kuil graaft voor een ander
|
||||
|
||||
Weer of geen weer, ik ben er weer
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ben je nou een reserve-Belg of een nep-Duitser ?
|
|||
|
|||
Quote:
Duitsland is dichterbij voor de pik dus lijkt me duidelijk dan.
|
||||
|
||||
Waarom ben jij dan geen reserve Belg??
jij woont ook dichter bij België dan Duitsland??
|
|
||||
|
||||
B.E.L.G. = Ben Eerst Limburger Geweest
|
||||
|
||||
@ Bennie
Maar van dat weer word ik niet echt blij... Vorig jaar was het al bagger, maar nog erger?? Liever niet Dat gaat al een inpak-probleem worden
|
|
||||
|
||||
Verdorie,
Krijg zo ook niet echt de kans om met een schone auto die kant op te gaan. Word modder scheppen denk ik op mn mooie vloertje denk ik |
|
||||
|
||||
Vorig jaar was er ook regen maar dat hield de zon toch niet weg!!
Alleen die rare knallen / flitsen van bovenop de berg heeft de Belgische meteo nog niet kunnen verklaren! Moet dit jaar jammergenoeg missen, ben druk met mijn scriptie bezig, wil niet de eeuwige student blijven uithangen....... en een "echte baan" scheelt ook weer in de portemonnee wat zich weer vertaald in een andere VW op de oprit. Keuzes..... Enorm veel plezier gewenst aan de Volksforum mensen die gaan!! flitstip: denk er wel even aan dat als je voorbij Antwerpen ergens onder een tunnel door zoeft er voorbij die tunnel een mooie gatso-paal staat, oh ja en op de terugweg staat hij voor de tunnel, voor het geval je te lang in België bent geweest ;-) |
|
||||
|
||||
We gaan hoe dan ook, het weer zien we daar wel
Audi A6 avant 2.4 '01 (for sale) Audi A6 avant 2.5 TDI '01 VW Jetta 1.3 Elan '90 VW Polo 1.0 coupe '92 VW Golf4 TDI Highline '01 VW Golf1 1.1 '83 VW Golf2 1.8GT '88 Last edited by vwjb : 12-08-2006 at 06:56. |