|
||||
|
||||
wij vertrekken zo.
dus tot straks. voor de thuisblijvers worden er natuurlijk foto's gemaakt |
|
||||
|
||||
Ik ga zo die kant uit....half 9 carpool winschoten en dan via duitsland naar lichtenvoorde
|
||||
|
||||
Tot zo allemaal..
|
|
||||
|
||||
gaan toch maar even kijken, zal foto's maken..
|
|
||||
|
||||
zo alweer toes, was wel gezellig, en goed weer lekker zonnetje
rene is ook nog gezien trouwens Gert heeft daar wel een foto van gemaakt volgens mij Last edited by bobby-digital : 12-02-2006 at 15:07. |
|
||||
|
||||
jep, net thuis
was wel weer gezellie paar bekenden gezien, gert, tommy, sponze, alex, en de undutchables
Het onmogelijke doen wij meteen!! Wonderen duren iets langer! En op speciaal verzoek kan er Zelfs getoverd worden! Last edited by J.L. tuning : 12-02-2006 at 17:10. |
|
||||
|
||||
Ik ben ook weer thuis, was zeker gesellie, Toen we naar huis gingen begon ut net te regenen.
Kheb de nodige foto's gemaakt, stond leuk spul tussen (en niet alleen auto's) Gert bedankt voor ut t-shirt... |
|
||||
|
||||
Was zeker geslaagd...ben niet anders gewendt!!!
Petje af voor de dames en heren van speed...Om zoveel volk in Februari daar te krijgen .... Volgend jaar weer...en dan weer met een act!! grtz...Vic..
|
||||
|
||||
Wel jammer dat er geen live paaldanseressen waren, ofnie dan JL-Tuning...
|