|
||||
|
||||
bdw voor de wegligging freaks, er zijn ook powerflex polyurethaan leverbaar voor T3's... nadat ik m'n bus verlaagd heb eens proberen wat de ervaringen zijn.
Succes met de set bruder, hopelijk wordt het wat.
|
||||
|
||||
Set is niks geworden...
Maare...T3 gaat vant weekend uit mekaar en dan gaat ik beginnen... Dus nog bestellen heren???????? grtz...Vic...
|
||||
|
||||
Nogmaals Upke heren.....
Ik wil iets gaan bestellen!!!!! grtz...Vic...
|
||||
|
||||
umm, ikke net nieuw huis besteld... en wil toch de H&R set hebben die gaat nog net ietsje lager dan de 70/50 set van formel K... kost 607 euro bij DS tuning, misschien dat je/we die in een groepsaankoop moeten gaan doen, beetje lullig maar ik haak dus af, moet/wil binnenkort een schuur bouwen voor de auto's! Hou ons wel op de hoogte met installatie enzo, ben benieuwd naar het eindresultaat!
|
||||
|
||||
@Jeewee....bus ligt goed uit elkaar....linker dorpel met schuifrail alweer bijna vervangen..nu de rest van de plekjes aanpakken en dan de nwe kleur erop...moet de 30e naar de APK..hopen dat ik dat redt...
Maar 600 eurie is het dubbele...vindt 350 meer dan zat....gaat opt moment geld zat in...wel mooie set Cup 1liggen ...worden mooi matzwart met zwarte porschelogo's... Heb al boel foto's....zal binennkort hier ff topic openen... grtz...Vic..
|
||||
|
||||
is ie weer....
GTS kit 70/50 is binnen... Keuring niet gehaald...nog 2 weken werk hoop ik... Set gaat er een dag voor mn vakantie monder...wanneer de bus klaar is zal ik (als ik tijd heb) ga ik echt een topic openen.... grtz...Vic..
|
||||
|
||||
In Luik (belgie, op dit moment vaak int nieuws) zit ene den die perst veren, die doet dat eigenlijk voor vrachtwagens (is dus professioneel bedrijf) enzo, maar kun je ook je autoveren laten persen, schijnt niet duur te zijn...
|
||||
|
||||
450 euro. Met TUV goedkeuring
|
||||
|
||||
GTS kit had ik vanuit duitsland binnen voor bijna 400 euro incl. verzenden...en ziet er puik uit!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Even een oude topic uit de sloot... @Patrick: heb je deze set al gemonteerd? Mogelijke ervaringen?? |
|
||||
|
||||
@aRNUS...
Ik heb mn kit ook eronder gezet...en mee op vakantie geweest..nu al meer dan 5000 km mee gereden... valt niks tegen....rijdt zelfs beter met laag profielrubber(911cup1) grtz...Vic..
|
||||
|
||||
Iemand wel eens ervaring gehad met de AVO set, wordt aangeboden door de Engelse Brickwerks dude Simon Baxter (www.brickwerks.co.uk). Ook wel bekend van www.brickyard.co.uk. Keuze uit -45 of -60 veren, en dempers zijn met 21 standen verstelbaar
|
|
||||
|
||||
Nog niet van gehoord...maar klinkt goed dat verstelbare..
zal het eens checken.. grtz..Vic..
|
||||
|
||||
Uppertje maar weer. Verkopen ze ook complete setjes bij motorshow Essen? En wat denken jullie dat het gaat kostten?
|
||||
|
||||
vorig jaar daar geweest, ook met het oog op een leuke set voor weinag, maar is niet veel te krijgen voor T3, tenminste niet wat aan mijn eisen voldeed. Had daar wel voor iets van 69euro angel eyes helder koplampen bij FK, koopje natuurlijk.
|
||||
|
||||
Quote:
Wie weet wat dit voor velgen zijn? Lijken mij Benz velgen? Heb wel velgen gevonden die er op lijken maar die zijn 15" en dit lijkt me minimaal 16 of 17 inch. Edit Gevonden, Audi 17 inch.
I love airride. Last edited by Sander : 28-08-2007 at 22:42. |
|
||||
|
||||
En hoe staat het met de verlagingsfoto's van iedereen?
|
||||
|
||||
Ben ook benieuwd... eventeule groupbuy ben ik ook wel voor in
Ik kan ook dingen ophalen in de buurt van Düsseldorf, nee niet bij formel-K.. dat zijn mijn vrienden niet meer: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=34556
|
||||
|
||||
Ja, maar wat wil je dan voor set doen? Ik hoef de 8cm Koni set niet, is mij te laag met die klote boddy-kit
|
||||
|
||||
Ik wil toch ook zoveel mogelijk naar beneden. Zoveel mogelijk met een set en wie weet die veren nog even aanpakken.
Volgens mij kan Erdem (BK Customs) ons ook helpen aan een set en wie weet nog een beetje extra forumkorting.