|
||||
|
||||
Goed bezig man !!
Kan niet wachten totdat die klaar is eerlijk gezegt |
|
||||
|
||||
ik zie hem nu pas...
erg netjes ik ben als het goed is ook zo op weg haha. bij mij zit er alleen laswerk aan bij jouw blijkbaar niet maar de aanschaf was voor jouw dan ook wel prijziger denk ik... ik zou zeggen zet hem op en in houd hem in de gaten, check mijn golf 1 project ok eens.. gr frank |
|
||||
|
||||
De motor blijft de originele 1600cc FP motor.
Deze wordt uiteraard nog nagelopen voordat hij wordt teruggeplaatst, oudere auto's met de originele vind ik een meerwaarde voor een auto. Qua laswerk viel het inderdaad erg mee, paar kleine plekjes (geboorde gaten voor draden en kleine roestgaatjes). Hier heb ik de auto ook op uitgezocht, iest meer voor een goede basis scheelt meestal veel las en plaatwerk, en er is toch niks mooier dan origineel plaatwerk |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben ik helemaal met je eens!
|
||||
|
||||
Idd, lekker dat oude karakter behouden!
|
|
|||
|
|||
ola zekers dikke bak kerel
deze ga ik volgen |
|
||||
|
||||
De rechterflank had enige weggeplamuurde verrassingen
heerlijk he zo'n vlak polderlandschap de rechterflank strak en in de epoxy |
|
||||
|
||||
Het fijne aan werk uitbesteden aan professionals is dat er ook zeer professioneel gewerkt wordt. Er moesten nog een paar gaatjes boven de achterklep gelast worden dus word er een overspannings beveiliging op de accu geplaatst om het elektrische systeem te beschermen (ware het niet dat de elektriek 100 km verderop ligt...)
Dakplaat en achterpaneel zijn ook al klaar voor een laagje epoxy |
|
||||
|
||||
gaat de goede kant op het Andries...
je dak staat inmiddels ook al in de EP dus morgen als ik nieuwe batterijen heb komen de nieuwe foto's weer... morgen ga ik weer met het linker achterscherm verder denk de hele carroserie klaar te hebben deze week... dan de losse deln nog...
|
||||
|
||||
goed bezig jopie !
|
|
||||
|
||||
Jopie is zeker goed bezig, de carrosserie in de epoxy
|
|
||||
|
||||
hey andries heb je rocco vandaag even in het echt bewonderd.
je hebt het zeker goed aangepakt. veel sucses verders nog.
|
||||
|
||||
@heineken787, je zie de resultaten nog eerder in het eggie dan ik...
De laatste updates Epoxy opgeschuurd en de scirocco in de cabine: Afplakken: En in de grondverf: Binnenzijdes ook weer geel: Totaalbeeld, ietwat bewogen van emotie: |
|
||||
|
||||
ge zijt goe bezig man!!!
ferm project |
|
||||
|
||||
ja dr waren zaterdag heel wat toeschouwers hierzo om je Rocco te bewonderen...
de beelden liegen er niet om we zijn lekker bezig... als de straler nou effe belt dat ie tijd heb dan kan ik effe met je losse delen langs voor het laatste straal werk en dan kunnen we die delen nog effe klaar gaan zetten om de auto helemaal te spuiten...
|
|||
|
|||
Netjes hoor! Gaat wel goed komen met deze Rocco.
|
||||
|
||||
Update van de spuiter, losse onderdelen.
In de eigenwerkplaats is de kabelboom gekontroleerd en waar nodig opgefrist, de intrieurdelen (vooral dashboard) zijn weer opgedoken en opgefrisd. Ik ben nu bezig met het motorblok, foto's volgen |
|
||||
|
||||
Goed bezig!
|
|
||||
|
||||
Damn, wat een super vette rocco, ben erg benieuwd hoe die er bij staat als die helemaal klaar (met nog vele andere denk ik...)
|
||||
|
||||
het begint bij mij ook al te jeuken.. ik kan alleen nog maar dromen dat de mijne al zo ver is. maar goed het voordert lekker dus komt goed.
succes nog alvast, |