|
||||
|
||||
Quote:
En als het nou met bakken regent?
|
||||
|
||||
Quote:
Dan blijf ik droog Gr. michiel
|
||||
|
||||
pffff na een drukke week stage heb ik weer wat kunnen doen aan mijn winter project....heb de binnen randjes van de ramen en de bodem voorin gemaakt...ook zitten er ramen in de splitty en heb ik voor de grap ff simpele wielen gemaakt om het geheel een beetje te laten zien....
groot formaat Gr. michiel
|
||||
|
||||
nice nice,super nice
|
|
||||
|
||||
@ DeNB3rt....thnx
Ik ben een beetje begonnen met het maken van de binnenkant....heeft iemand een foto van de bodem....en hoeveel ribbels liggen er op de bodem?? ook heb ik al een klein beetje van de dachbord gemaakt.... groot formaat Gr. michiel
|
||||
|
||||
zo zo, het begint een beetje op een bus te lijken, we hebben net de bodem van de bus van tim weggeslepen, heb ik wel foto's van gemaakt, ook toen ie er nog inzat dus zal ik dit weekend er ff opgooien.
succes
|
||||
|
||||
Quote:
ok bedankt
|
||||
|
||||
Ik heb de velgen gemaakt en ben een beetje gaan kloten met de textures...dus al het roest er op te zetten en de goeie kleuren....
groot formaat Gr. michiel
|
||||
|
||||
Quote:
ok bedankt..... Gr. michiel
|
||||
|
||||
ik volg je vorderingen, wordt echt heel nice!
Post je dan als het af is,es wat high res pic's? mss met een mooi achtergrondje! |
|
||||
|
||||
Quote:
zal ik doen.... ik ga ook een animatie filmpje maken, voor op mijn website wakebus.com Gr. michiel
|
||||
|
||||
Zie deze topic net.
Goed bezig Michiel! Ben benieuwd naar het eindresultaat.
|
||||
|
||||
ziet er goed uit, maar nou de koplampen nog (lijkt me een tricky item met al die bollingen)
|
||||
|
||||
Gaaf, gaat nog best snel!
|
||||
|
||||
Quote:
ik ben dus aan de koplampen begonnen en idd het is lastig maar dit heb ik tot nu toe groot formaat ok heb ik voor de lol een quicktime VR (virtual reality) gemaakt zodat je rondom het busje kan kijken.... quicktime VR Gr. michiel
|
||||
|
||||
mooi hoor, maar rechts zitten wat roestplekjes op de zijkant
of ga je dat nog weghalen |
|
||||
|
||||
Quote:
jah ik ga dat binnenkort uitsnijden en weer opnieuw plaatwerk er in zetten..... haha Gr. michiel
|
||||
|
||||
Quote:
Hier een foto van m'n bus onder bijna dezelfde hoek. Wellicht helpt 't bij het perfectioneren van de koplampen en plaatsen van de richting aanwijzers. |
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx....is altijd wel handig foto's van details.... ik had ook nog een vraagje klopt het tussenschot in het plaatje hieronder groot formaat Gr. michiel