|
||||
|
||||
psies..............Corrado zuigt.............hahaha Golf 1 roelssssssssssssss
|
|
||||
|
||||
Een volledig originele corrado, das wel iets aparts, zonder rare uitlaten, halfords/wehkamp velgen, spoilers, tribals, zonnebanen, dikke bumpers, grote luchthappers, gaasgrilletjes en dat soort fautu tjoening, waar de gemiddelde 'corradosjonnie' (die meestal half op de passagiersstoel hang onder het rijden), mee rijdt... Wie volgt 'm nog
|
||||
|
||||
Neemt overigens niet weg dat domi goed bezig is
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan me wel vinden in jou mening |
|
|||
|
|||
Quote:
Corrado zie je haast op ieder hoek van de straat ja. En anders wel op ieder stapel van de autosloperij Zoek maar eens een Golf 1 op de sloop, worden steeds minder. En volgens mij zie op corrado,s meer tuperware dan op een golf 1. Ik zal je morgen wel even een mooie foto laten zien van een Corrado |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik hoop het |
|
||||
|
||||
wij hebben ons in ieder geval de afgelopen tijd goed vermaakt met die corrado
|
|
||||
|
||||
Quote:
sorry voor het offtopic gelul hoor domi. maar arnus71 heeft het ook over scirocco's hé. domi,keep up the good work. lijkt me weer een mooi project te worden,maar 2jaar...kan je zo lang wachten dan? succes |
|
||||
|
||||
Quote:
heeeee dat raam was nog niet stuk hoor |
|
||||
|
||||
nu wel
dat noemen we agressie therapie |
|
||||
|
||||
doe mij maar een corrado
|
|||
|
|||
Kleine update 13mrt 2006,
We zijn inmiddels een hele tijd verder en moet zeggen dat er met de golf 1 nog niks is gebeurt. Ik ben bezig om de onderdelen te verzamelen die ik nodig heb. o.a Intercoollerset incl alle buizen, 180gr bocht, spagehettie, versnellingsbak. Die onderdelen zijn er inmiddels al. Verder staat het blok hier nog gewoon in me schuurtje waar ik binnenkort begin met het schoonmaken en opknappen ervan. Het is nu wel erg koud daar. Maar al met al gaat het allemaal langzaam. Maar dat boeit me niet want ik rij toch nog gewoon in me dagelijkse auto wat eek een G60 is Dit was het weer ff. mzls |
|
|||
|
|||
Zo koud is het nou ook niet meer hoor buiten, en een elecktr. kacheltje is tegenwoordig ook niet te duur meer.
|
|
|||
|
|||
SLOT!!!!!
aub |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Omdat er geen g60 in komt . Zie mijn andere topic.
|