|
||||
|
||||
Quote:
...En op naar het volgende stukkie maar weer! What's next?
|
||||
|
||||
weer een stukje verder.
|
||||
|
||||
Doe je allemaal netjes gast, de complimenten!!!
|
||||
|
||||
Het wordt wel erg strak allemaal zeg, je ziet er echt helemaal niets meer van. Aardig geduldwerkje volgens mij!
Wat zijn nou precies de stappen om het zo netjes te krijgen?
|
||||
|
||||
word een mooie strakke bus dennis
|
||||
|
||||
Quote:
Demonteren, schrikken, vloeken, effe denken, materiaal verzamelen, nog effe denken. Plek kaal maken, slijptol erin, plaatje op maat maken, passen, plaatje op maat maken, passen, plaatje op maat maken, passen enz.. plaatje hechten.. effe kijken hecht loshalen en opnieuw hechten. rondom vast hechten totdat het naar het zin zit, aflassen en gladslijpen, dremel pakken en het detailwerk doen. zoiets
T2A uitgelopen winterproject en 64'er cabrio herbouw in de wachtstand.. 68er Ponton erbij in de verzameling http://www.vwwestland.nl Last edited by vwwastelands : 17-01-2006 at 12:30. |
|
||||
|
||||
Quote:
drempel?
|
||||
|
||||
Gaat de goeie kant op, Dennis! Tis altijd jammer dat er toch weer meer werk aan zit dan dat je in eerste instantie dacht (toch?). Maar gaat helemaal goedkomen (je moet wel op gaan schieten, want de winter is al bijna voorbij! )
|
||||
|
||||
Handige donder ben je toch.
Wel netjes gelast met die gasgevulde draad!
|
||||
|
||||
Quote:
Krijg toch lekker de vink*t*ring..... Maar ben toevallig wel op zoek naar een nieuw lasapparaat (oog is gevallen op Cebora MIG Bravo Combi 165). Kevertje is verkocht en afgeleverd dus we hebben weer extra kaakies Thanx for the compliment all! en idd iets meer werk van de bus gemaakt dan vooraf gewenst.
|
||||
|
||||
Zo dan, daar rijdt toch over een tijdje weer een "splinternieuwe" bus rond... Erg netjes allemaal, complimenten hoor!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zag het, inderdaad! Gefeliciteerd!
|
||||
|
||||
Weer even wat vrije tijd in de schuur gespendeerd:
Zijachtersponning rechts gefixt: Bevestigingsrail zijkap links weer op zijn plaats:
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Dennis !!
Ik kom gauw eens je bus bekijken (kan ik ook gelijk zien wat Wouter aan z'n 58'tiger heeft gedaan) btw, enig idee wanneer je de vooras eronder vandaan hebt voor de adjuster ?? Kan ik hem mooi meepakken met de andere 3 assen die we moeten gaan doen.
|
||||
|
||||
Quote:
*off topic* He Krukkie, nog tijd/ruimte voor een extra as? Had je al een mail gestuurd maar nog geen respons gekregen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kruk heb geen internet meer op de zaak vandaar dat hij niet reageerd op emails.
|
||||
|
||||
Ok dan, vandaar.......
Dan maar ff een pmetje |
|
||||
|
||||
Volgens mij werkt een PM ook via internet...
|
||||
|
||||
Als je nou zo scherp op let, had je ook gezien dat hij 3 regels hierboven nog gereageerd had op dit topic......
Misschien wel internet thuis of zo?! |