|
||||
|
||||
Dat klopt ik schaam me dood maar in september ziet ie er weer toppie uit .
ziehier bonrath bumpers ff gemonteerd binnenkort ook de wielkastranden en de dorpelverbreders erop passen .
|
||||
|
||||
leuke kleurtjes
Maar dat zal vast wel goedkomen... |
|
||||
|
||||
achterbumper hangt wel erg ver door in het midden..............zit er al een bumper balk in?? Anders kan je die ruimte opvullen met bijv. kunststof plaatjes (tussen de balk en buitenbumper ) en daarna een bus pur-schuim erin spuiten.
|
|
||||
|
||||
sorry, geen fan van dikke bumpers op golfjes 1
|
||||
|
||||
Me neither....
|
|
||||
|
||||
Alleen een clipper/quartett set vind ik wel mooi , niet alleen op de cabrio maar ook op de "normale" golf 1, maar dit vind ik ook niet echt super...
Maar wie weet, als de auto helemaal gespoten is.... |
|
||||
|
||||
tis een soort clipper/quartetset, maar dan met een soort G-60 bumpers. de wielkasten zijn wat breder dan quartetset. dus maakt de auto strax wel dik. gelukkig dat we allemaal verschillende smaken hebben . met die achterbumper komt het helemaal goed : alu T profiel erin verlijmen en klaar .
|
|
||||
|
||||
Ach, wachten jullie maar tot Ã*e klaar is dan zou ik jullie mening nog we een een keer willen horen.Want zoals hij er nu bij staat ...nee dat vindt ik ook zeker geen plaatje.
Maar het is de bedoeling dat het strax in september helemaal goed komt en dan lekker brullen met de webers..krijg nu al de kriebels!!Maar inderdaadt ieder zijn smaak..
|
||||
|
||||
zal wel goedkomen denk ik, Alvin houd niet van half werk
zie ik jullie nog op automaxx???? cheerio maarten |
|
||||
|
||||
wanneer ? dat weekend van 28 juni? ben dan ook naar de TT races misschien dat we zondag ff komen kijken maar das nog niet zeker.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Daar ben ik ook niet bang voor hoor, zal vast wel goedkomen.... Ben benieuwd naar het eindresultaat |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
je auto ziet er zo leuk uit met al die kleurtjes heb hem vandaag ff in het echt staan bewonderen
|
|
||||
|
||||
we hadden hem ff nodig vandaag . > heb de andere gti ( van frank) nu ook in de schuur staan - wat een project zeg , tjonge jonge .
|
|
||||
|
||||
ja die is behoorlijk verneukt door hem
helemaal waar ie aanhet lassen is geweest als je een hulp nodig heb moet je maar laten weten zag de auto van becky nml bij haar werk staan en kon het niet laten om ff te kijken |
|
||||
|
||||
koets waarschijnlijk al verkocht , tis een hopeloos geval.
|
|
||||
|
||||
hopeloos is nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel voorzichtig uitgedrukt .
|
||||
|
||||
Hey Spottuning heb je hem al zien staan in de schuur???
|
|
||||
|
||||
nog niet maar misschien ben ik zaterdag ff in een flits in de schuur anders zopndag wel .
|
||||
|
||||
morgen gaan we ff naar castrop rauxel ff meeting checken, zondag ben ik ook in de schuur ff die quartetset eraf trekken.
|