![]() |
|
||||
|
||||
![]() net als bij de golf stuurbekr.pomp naar de donder.
|
||||
|
||||
![]() ja de 2 oortjes van het onderblok afgebroken, volgens de garage heeft de pomp een klap gehad tijdens het overgaan van een drempel.....
![]() Nu moet ik zelf een steun zien te maken en de pomp heel iets verplaatsten en een kortere riem erop zien te friemelen...... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja,je bandenbak voor zal eraan gaan,maar die is nu toch al naar z'n grootje .... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() HAHA
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hmmm,tijd voor een lascursusje,want dan kan je het straks zelf !!! |
|
||||
|
||||
![]() Je kunt ook een Drempel-Height-Detection-Warning-System :shock: gaan uitvinden
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Graag!! Heb altijd al zelf willen lassen! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
:idea: :woow: :idea: :woow: :idea: :woow: :idea: :woow: :idea: :woow: |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
je merkt het gauw genoeg ... en anders zetten we er een air-ride systeempie in ... |
|
||||
|
||||
![]() haha was dat maar waar!! Dat kan de golf ook wel gebruiken...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sabien, hoeveel verschillende sets wielen heb jij voor die Golf, dit is nu al de 3e set die ik eronder zie in 2 maanden ofzo
|
||||
|
||||
![]() carter? neeeeej,.. drempels vervangen :-)
|
|
|||
|
|||
![]() Hier in brabant is het ook al zo'n walhalla voor drempels,de steun onder de uitlaat HAD bouten, dat lijken nu wel popnagels zo plat :shock: achja je doet er niks aan,alleen maar hopen dat ze zo'n ding niet bij mij in de straat leggen want dan moet ik nog vroeger me bed uit om voorzichtig over de drempel te rijden en toch op tijd op t werk te zijn :P
|
||||
|
||||
![]() Quote:
neeee, drempels verwijderen !
|
|||
|
|||
![]() drempels + flitspalen verwijderen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() dat is nog eens een heel strak plan als ze dan ook gelijk alle kuilen uit de weg halen wordt het helemaar perfect
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Marco, ik heb maar 1 set, ik rij daar een paar maanden mee en dan ruil ik ze weer in voor nieuwe, leuk he??? Zo hou je een beetje afwisseling... Als ik nieuwe banden nodig heb dan koop ik ook gelijk nieuwe wielen erbij.... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je een rekening die een te hoog saldo heeft ofzo??? ik wil je mijn rekening nummer wel ff geven
![]()
|
||||
|
||||
![]() HAHA ja was het maar waar.....
Nee, een vriend van ons heeft een wielen shop dus daar ga ik vaak nieuwe wielen bestellen en na een paar maanden ruil ik die weer in en kan ik tegen een kleine bijbetaling weer hele nieuwe uitzoeken, dus lekker goedkoop en telkens weer wat anders en nieuws...... Maar wees gerust, deze blijven er een tijdje onder totdat ik mooie chrome wielen tegen kom, de new releases komen in maart dus dan ga ik weer ff de nieuwe boekjes in duiken...... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wordt je avatar dan ook weer aangepast ?? |