|
||||
|
||||
Quote:
Lijkt me een goed idee. Dinsdag naar de BBs party en dan op woensdag een meet en greet bij de uitkijk toren
|
||||
|
||||
kijk das beter !!
|
||||
|
||||
Quote:
Niet te vroeg hoor marco zal een zware dinsdagavond worden denk ik zo
|
||||
|
||||
Quote:
Denk ik ook wel ja, maar we zullen zien.
|
||||
|
||||
Ja ..Biertjes tanken op de BBs party!!! met een daverend optreden van DJ OTTI of iets..zal wel weer hilarisch worden!!!
grtz..Vic..
|
||||
|
||||
nog 143 dagen!!!
heb der echt zin in :P:P |
|
||||
|
||||
Quote:
Anders ik wel. Ben nu nog druk met verhuizen, maar daarna de auto helemaal klaar zetten voor Der See.
|
||||
|
||||
Nou we zijn al weer een paar dagen dichterbij
nu nog 131 dagen 7 uur en 30 minuten Ik heb er al zin in ! Gaan we nog een meet en greet houden op de woensdag ?
|
||||
|
||||
Quote:
zullen we doen? waar? |
|
|||
|
|||
Waar gaat dat gebeuren die meet??
|
|
||||
|
||||
Meet and greet is zekers ok...maar voor ons wordt eerste jaar voor het echie dus denk dat een ervaren see-rijder ff een mooi plekkie moet bepalen...
Kan niet wachten..heel de week in korte broek wandelen met een koude pint in de hand...mini rijdt dus das goed geregeld!!!! grtz...Vic..
|
||||
|
||||
je kan tegen over de shell in velden of op het parkeerterein van de supermarkt gaan staan of aan de acndere kant op dat grasveld.
of in pörthzach bij de supermarkt. |
|
||||
|
||||
afgelopen jaar waren de parkeerplaatsen bij de supermarkt alleen voor bezoekers van de supermarkt... stond zelfs continu politie te controleren... en na sluitingstijd waren deze parkeerterreinen zelfs afgesloten....
|
||||
|
||||
anders komen jullie bij ons langs wij zitten bij die bloemenhandel naast de shell.
we hebben een aardig grasveld achter en dan kunnen er nog een stuk of 15 tot 20 voor de zaak staan. |
|
||||
|
||||
Ik weet niet of er ooit wel iets van die meet terecht komt, in 'mijn' jaar is het in ieder geval niet gebeurd. Ik kwam jullie wel tegen, maar niet op afgesproken tijdstip op afgesproken plaats en ook niet allemaal tegelijk Ben wel een klein beetje jaloers, maar aan de andere kant: zo heel erg veel verandert er de laatste tijd toch niet qua nieuwigheidjes en het mooie weer komt deze kant ook wel op (tja, als student tel ik niet alleen de mooie weekenden in NL maar elke mooie dag ). En bovendien heb ik over 9 dagen rond dit tijdstip mijn eerste dag in Oostenrijk er al weer op zitten... En bovendien kan ik die dronken Duitsers missen als kiespijn! Gummi gummi my ass... ik hoop dat ze nog maanden last hebben gehad van die tenen, ghehe...
I HAVE GONE TO FIND MYSELF If I come back before I return, keep me here. "Life will smile for you" "Frankly... I don't give a damn." Last edited by Heleen : 12-01-2006 at 23:15. |
|
||||
|
||||
He heleen niet zo negatief he !
Zal straks er wel ff een topic voor openen met een poll!
|
||||
|
||||
Is niet negatief toch? Is iig niet negatief bedoeld, maar de ervaring leert dat nog maar weinig meets in Oostenrijk door zijn gegaan... als je er eenmaal bent heb je geen zin om te plannen, dan slaap je uit wanneer je uit wilt slapen, dan sta je vroeg op en ga je de bergen in als je daar zin in hebt, maar je gaat je niet haasten om maar op tijd te zijn om mensen te zien die je hier in Nederland ook al regelmatig ziet Niet dat het niet hartstikke gezellig is als je die toevallig tegen het lijf loopt, in tegendeel! En dat van die Duitsers, nou sorry... maar onze camping was ideaal totdat 'de Duitsers' (mag ik even generaliseren?) aankwamen, toen waren de douches elke ochtend vóór zeven uur al een teringzooi (ja, ook bij de vrouwen), totdat ze de rotonde bij Reifnitz gingen bezetten, totdat ze op het terras van Pier honderdzoveel gingen staan zeiken, hekken op auto's gooiden, deuken in deuren trapten en in ambulances werden opgehaald omdat ze zich bewusteloos hadden gezopen. Daar hou ik gewoon niet zo van Maar tegenwoordig zit volgens mij de complete Nederlandse delegatie in hotel of pension, dat schijnt een stuk beter te zijn.. ik ga ook nog wel een keer mee, ik bedoel, als ik het geld had ging ik dit jaar al weer mee, maar ik vind niet dat ik er nu specifiek iets aan mis omdat ik niet mee kan, snap je?
|
||||
|
||||
vorig jaar, clubje hollanders samen met de mensen van cleaned, op maandag? of dinsdag middag, was super! Het kan echt wel.
En ik ben blij dat we ons pension buiten de drukte hebben, en dus geen last van dronke duitsers... 's avonds daar lekker in de tuin zitten, ouwehoeren, biertje drinken.... super!
|
|||
|
|||
ik ben nog nooit bij de woortersee geweest , en wil dit jaar eigelijk wel heen, maar welke data kun je daar nou het beste heen?
want het begint de 23ste, maar is er bv maandag al iets te doen?? als iemand mij hier een antwoord op weet, kan ik ff kijken met plannen. alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn persoonlijke mening is, dat het de dagen voor het begint het mooiste is! Nog niet megadruk en wel hele mooie auto's. Vanaf zaterdag begint het al op gang te komen en vanaf is woensdag is voor mij de lol er al wel vanaf....... Veels te druk. |