|
||||
|
||||
Belgom Power
Ziet er net uit man !
|
|||
|
|||
Jawel alleen moet ik weer ff moed verzamelen om aan het kleppendeksel verder te gaan! Polijsten zal nooit mijn ding worden vrees ik .
|
|
||||
|
||||
valt wel mee zo te zien op de foto's anders! je bent toch lekker op weg
|
|||
|
|||
Zo eindelijk mijn uitlaatje met racekat (en een demper minder) in elkaar gelast:
Van het weekend gelijk maar eens eronder hangen en kijken wat het doet qua geluid en vermogen denk ! |
|
|||
|
|||
netjes hoor ,en leuke nette corrado
|
|
|||
|
|||
Zo het gaat de goede kant op met het spruitstuk, Bling bling !
De voorkant en zijkant nog ff afschuren en dan kan hij defintief gepolijst worden! |
|
|||
|
|||
Spruitstuk = kleppendeksel :s
|
|
||||
|
||||
ziet er netjes uit ardjan!
|
||||
|
||||
looking good
|
|||
|
|||
Thnx! Ik sta nu alleen een beetje in dubio wat ik met de sleufjes die je niet kan polijsten en zij-voorkant moet doen. Zou het wat zijn als ik hem zwart/ mat zwart of in kleur spuit en alleen de bovenkant gepolijst houd. De sleufjes en de ruimte rondom het vw teken zouden dan ook in die kleur komen....
|
|
|||
|
|||
Mat zwart bij de sleufjes, en misschien binnenkant van het vw-teken blauw.
|
|
||||
|
||||
Hey Ardjan, ziet er goed uit man. En ik sluit me bij Niels aan.
|
|||
|
|||
Vanmiddag de corrado weer eens lekker gepoetst en achter 1cm omlaag gedraaid! Nu staat achter de band ook lekker in de kas, misschien nog eens proberen wat lager te zetten binnenkort .
|
|
||||
|
||||
mmmm, looks nice
|
||||
|
||||
Goed bezig kerel, alleen wanneer ga je beginnen met de ITB's ?
|
||||
|
||||
(Ardjan, had je die schakeltoren nog van een g60 voor mij? met onderste lager?)
|
||||
|
||||
Super mooie corrado! beter dan ongeveer 80 porcent met rsbumpers
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal mee eens echt een mooie corrado mooi orgineel en zo hoort het zijn er toch nog mensen die geen plastic aan hun c maken.
|
||||
|
||||
1 van m'n favo corrado's!
|
|||
|
|||
Bedankt voor de toffe reacties weer! Binnenkort misschien eens kijken of hij nog wat lager kan...
@ Marald: Het onderste lager is dat dat plaatje wat aan de onderkant zit? Bel me anders even dan kunnen we wat afspreken. @ VWleusden: die ITB's wil ik eerst bij jou straks eens in het echt bekijken. (En die waren ook niet voor deze auto bedoeld ) |