|
||||
|
||||
heheh
heb van ebay.de een setje om zelf op hobby niveau te galvaniseren . dus eigenlijk de sleutel op alufolie neergelegt, min er op aan gesloten, speciaal apperaatje er tegen met daarop een soort sponsje, en in dat sponsje had ik elektrolyt gold zitten..... met als resultaat een goud glanzende sleutel beetje apart, maar best geinig....... was zon ebay object met nog 0 biedingen en nog een paar minuten te gaan, vandaar deze rare aankoop.... maar tot nu toe bevalt het goed
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
ow nu zie ik et!
maak dan ook wat betere foto`s man
|
||||
|
||||
damn die nokia foto`s
geinig! heb net op internet gezocht naar die methode van galvaniseren, heet TAMPON galvaniseren............. pfff dat heb ik weer heb dus net een half uurtje met een tampon zitten spelen
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
je kan 'm op die manier toch ook verchromen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
neej volgens mij niet, kan hiermee enkel een dun laagje goud of zilver aanbrengen.... verchromen lijkt me dat ze dat anders doen is echt hobby niveau dit, pff had geprobeerd om materiaal dat dik is om daar een laagje goud overheen te zetten, maar dan heb ik denk ik al een bad nodig en dat gaat het dus niet worden wel lachen zo best geinig ***editmode/ pff best wel een troep dat setje /editmode********
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) Last edited by ventastic : 24-11-2005 at 23:48. |
|
||||
|
||||
zo even stil geweest rondom het ventoootje... heb toch een leuke verandering in petto, Is de motor van andre, zijn golf is helaas total gereden,pff porsche in de zijkant gedoken....echt zonde ina wat twijfel en gePB met Ron21 heb ik belsoten om zijn motor over te nemen. Ron doet de kabelboom werkend maken binnenkort 185,1 PK 257,1 NM op de wielen! ~215pk 300nm op krukas Motor heeft voor revisie 150dkm gedraaid, en na de revisie ongeveer 20dkm Standaard PG G60 Motorblok bj. 1989 (Kop gevlakt en alle pakkingen, seals, keeringen, bouten en lagerschalen ed. vervangen ~20.000km geleden) G-lader RS bewerkt (maximaal geflowd) Golf G60 intercooler Korte multi-rub riem met 68mm poulie FH Technic RS chip MRG powerboost valve stand brandstofdruk regelaar nokkenas van Schrick Grijze Injectoren Afgedraaid vliegwiel wel veel verschil tussen pk/nm krukas of wielen, hebt iemand daar een mening over?? als het goed is gaat volgende week mijn "ouwe" vento motor er uit, en dan ga ik me front aanpassen voor de tdi intercooler van een touran. beetje kunsstof lassen en dan komt er best een mooi plekje voor die i.c. Ik sta open voor tips/hints
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) Last edited by ventastic : 24-11-2005 at 23:49. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
zo dan!!
dat is niet echt de bedoeling om zo de ic te plaatsen ik ga me front aanpassen, zaag de radiateur los aan 1 kant, waardoor die rechter komt te staan, las het ingezaagde dicht, en probeer hem beetje achterover te laten hangen... denk dat ik voor de i.c. bevestigingen las aan het front, proberen het resultaat lekker verborgen te houden best handig dat kunststof lassen
|
||||
|
||||
zo.. dat wordt wel gaaf ja! Dat wil wel gaan dalijk dan!
Mij is verteld dat het verschil tussen krukas en op de wielen 17 procent is.. heb het bij jou berekend en komt op 14 procent verschil wat dus best zou kunnen |
|
||||
|
||||
wreeeeeeeeeeeeeed!!
|
|
||||
|
||||
Dikke party!!
|
||||
|
||||
oooow dat valt dan nog reuze mee 14 procent, er gaat zowiezo een nog scherpere nokkenas in, dan ff op de rollenbank af laten stellen, ben reuze benieuwd of het echt een wreeede party onder de kap gaat worden
|
||||
|
||||
ik kwam deze tegen op ebay....... best lekkere velgen voor tijdelijk lijkt me, nou ff duimen en hopen dat het gaat lukken met bieden wel een beetje een sjieke keuze?
|
||||
|
||||
Netjes vanSon
|
||||
|
||||
Zeker een goede keuze . Lekker laten glimmen die dingen
|
||||
|
||||
Quote:
damn, wil in de laatste minuutjes er over heen bieden, uw bod is te laag, huh, nog een keer, weer te laag.... pff in een paar minuten tijd is de prijs verdubbeld raar fenomeen is dat op ebay, maar ik ga ze ff blijven zoeken, het zijn lekker foute velgen en nu ik ze voor het eerst onder een vento heb zien staan --------> <------------
|
||||
|
||||
dikke velgen ja!.. zijn dit keskin kt5? Eén van mijn favorieten.. en jah.. blijft een raar iets dat bieden op ebay.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik dacht dat Andre het blok wilde bewaren voor z,n Corrado? Of zijn alle plannen spontaan veranderd?
|
||||
|
||||
@ volkswagenracing ;
die corrado is mooooi Hij heeft zitten rekenen, en volgens mij is de corrado stukken voordeliger dan die g60.... School/cursus was een beetje ver rijden geloof ik maaar kheb hem ook veeeel aan zijn kop zitten zeuren als hij hier bij de blokkert was hahahah Zal ook wel gescheeld hebben
|
||||
|
||||
Arme Andre
en idd mooi rood is niet lelijk,