|
||||
|
||||
dikke MK1
|
|
||||
|
||||
Quote:
Idd ja
|
||||
|
||||
Lekker tempo.
Jammer dat die Porsche inlaat niet zo lekker past. Was wel gaaf geweest
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
||||
|
||||
Oliefilterhuis geplaatst en koelwaterpijp , helaas oude thermostaathuis gescheurd dus moet een nieuwe komen
Achterste motorsteun gemaakt , plaatje op de originele achterste steun gelast. Gat was voor een 12mm bout , busje in geperst zodat er en 10mm bout doorheen kan zonder speling Schakelmechanisme geplaatst onder de auto , originele gat gebruikt zodat de originele kap er overheen kan Nu weer wachten op wat onderdelen |
|
||||
|
||||
best project, respect!
|
||||
|
||||
Heb hem iets moeten aanpassen maar ging er dan precies mooi tussen
|
|
||||
|
||||
Dik project, ga deze ook zeker volgen!
Ga je die Cayenne inlaat nog gebruiken? Anders wil ik 'm wel overnemen |
|
||||
|
||||
Gaaf zeg, en inderdaad wat Rene zegt, wat een tempo.
Als je zo doorgaat zie ik hem in W'see wel voorbijkomen (kruipend over de verse drempels welliswaar maar toch )
|
||||
|
||||
Weet ik nog niet zit in twijfel maar voor goed bod mag die eventueel wel weg
|
|
||||
|
||||
Dynamo stak iets te veel het front in waardoor ik dus met een kleinere radiateur moest gaan rijden maar gelukkig pas een 2.8 steun ook waardoor de dynamo meer richting de motor gaat
Nieuwe thermostaathuis , dynamo gereviseerd en een nieuwe startmotor Achterste remleidingen bij gebogen deze waren gelukkig lang genoeg nu ik met een andere rembooster en hrc rij Mutiriem gevonden die past en schakelstangen gemonteerd en afgesteld Verder achteras van de cabrio gemonteerd (Stabi) en gelijk nieuwe remschoenen met cilinders en voorzien van een spuitbeurtje Remkracht verdeler verwijderd en leidingen ingekort Hier geen foto's van Dikke naaf binnen gekregen zodat ik een nieuwe type stuurtje kan monteren Nu nog een mooi R stuurtje zien te score ergens (let niet op de zooi ) Last edited by Gout : 21-03-2016 at 00:34. |
|
||||
|
||||
ziet er allemaal weer keurig uit, zo'n nieuw type stuurtje past er ook nog wel mooi bij!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
De kabelboom ook klaar. en de op maat gemaakte aandrijfas.
|
|||
|
|||
wow... je maakt rasse schreden zeg!! Voor W'see klaar, als doel??
|
|
||||
|
||||
Wordt idd flink gas gegeven
|
||||
|
||||
Ja het was zoizo de bedoeling om hem voor Wothersee klaar te hebben alleen waarschijnlijk sla ik een jaartje over ivm skiën met Dutchweek in Val Thorens
Afgelopen dagen niet stil gezeten Bodem schoongemaakt en licht in de tectyl gespoten Nieuwe lagertjes en naven Oud vs Nieuw Nieuwe draagarmpjes en Ap schroefset Low Last edited by Gout : 23-03-2016 at 01:14. |
|
||||
|
||||
netjes werk hoor .
gaat lekker snel toppi
|
||||
|
||||
Verstelbare toplagers gemonteerd
Remklauwen gemonteerd Past mooi in een 15" wiel Voorzien van nieuwe remslangen en systeem ontlucht Kabelboom is ook terug (Pewi vw team) Even snel aangesloten en hij doet het , geluid is beetje misvormt maar klinkt vrij luid zonder uitlaat systeem https://youtu.be/9PxGzluufRk We zijn er bijna Last edited by Gout : 28-03-2016 at 00:09. |
|
||||
|
||||