|
||||
|
||||
Slecht nieuws, r.i.p. Sterkte voor alle naaste..
|
|
||||
|
||||
Wat een shock voor iedereen.. De vw scène verliest toch wel een icoon in auto's en fotografie met eigen stijl..
Sterkte aan alle nabestaanden Misha rest in piece.. |
|
||||
|
||||
Totaal in shock las ik het bericht vanmiddag. Zo jong. Zo gedreven en midden in het leven.
Sterkte aan alle naasten van Misha. Rust zacht kerel.
|
||||
|
||||
Ik ben er stil van. Sterkte aan de nabestaanden
|
|||
|
|||
Veel te jong gestorven.
Heel veel sterkte aan de familie en vrienden
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
||||
|
||||
Bedankt voor alle steunbetuigingen. Ik ben Ferdie Strik, z'n broer. Wellicht dag sommige van jullie dat weten. Na onderzoek is Misha overleden aan een hartfalen wat veroorzaak is door een verdikte hartspier. Het heeft niets te maken met een allergische reactie.
Ik weet dat een aantal van jullie hem goed kende. Als iemand aanwezig wil zijn bij de uitvaart, kan dat. Stuur me een Prive bericht. Van een aantal mensen weet ik dat zei zullen komen. Het zal een mooi VW eerbetoon voor hem zijn. Vele zullen hun VW meenemen.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb zojuist het broertje van onze geliefde misha gesproken, hij kon me vertellen dat het om hartfalen ging. Hij had een verdikte hartspier wat niet is zien aankomen. Elke x als ik eraan denk, het is gewoon ongeloof! |
|
||||
|
||||
4 weken geleden mijn vriendin verloren door hartfalen, niet te bevatten dit... Wens Ferdie, ouders, familie en vrienden heel veel sterkte.
|
|||
|
|||
Veel sterkte gewenst de komende tijd.
|
|
||||
|
||||
Damn... Daar word je toch even stil van. Allereerst veel sterkte gewenst voor familie en vrienden. Ik kende Misha niet persoonlijk, maar ik had veel respect voor zijn eerlijke mening die hij kon uiten zonder een ander aan te vallen. Ook was hij niet te beroerd om advies te geven als er om gevraagd werd. Zijn stijl van auto's en fotografie kon ik zeer waarderen. Misha, Rust zacht.
|
||||
|
||||
Misha rust zacht kerel! Je stijl, je foto's en je (h)eerlijke mening zal een gemis worden hier
|
|
||||
|
||||
Gecondoleerd, sterkte aan alle familie en vrienden!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Heel veel sterkte voor familie en vrienden.
Zijn ongezouten mening, de lekkere "recht-voor-zijn-raap-discussies hier, echt zijn eigen stijl en passie voor de dingen die hij deed. We gaan je missen Misha! Hierbij nog een van de foto-meet van vorig jaar, daar was hij meteen voor te porren. 141004HS_Behind_the_scenes_Photoshoot_Misha_013.jp g by just Herm, on Flickr
|
|||
|
|||
Altijd leuke topics gehad met hem , dit is heel erg .
Wens de familie en vrienden ook langs deze weg veel sterkte |
|
||||
|
||||
Man wat een erg nieuws, vond zijn auto's altijd af ! en vond zijn comments altijd prachtig om te lezen
Sterkte aan de famiie !
|
|||
|
|||
Ook ik kende Misha niet persoonlijk maar heb z'n comments altijd met plezier gelezen.
Ik wil de familie en vrienden sterkte wensen in deze moeilijke periode. Misha, rust zacht. Cees |
|
|||
|
|||
Gecondoleerd en sterkte voor de nabestaanden...
|
|||
|
|||
Bam....... dit komt aan zeg, zo'n jonge vent.
Net als vele Misha persoonlijk niet gekent maar een graag gelezen gast op het forum voor vele die zijn openheid van mening net als ik konden waarderen. Zijn foto's, auto's en mening zal ik missen, sterkte aan de familie en vrienden. |
|
||||
|
||||
Kende Misha ook enkel van Meetings,volksforum en facebook.
R.I.P Misha en veel sterkte en familie,vrienden en nabestaanden. |
|
|||
|
|||
Kende Misha ook niet persoonlijk, maar door zijn prachtig mooie foto's en eigenzinnige posts zag ik hem als een man met mening en smaak. Een mooi mens is te vroeg heen gegaan. Familie, vrienden en nabestaanden heel veel sterkte.
|