|
View Poll Results: Wie komt er naar de ACN op 6 sept | |||
Ja, ik kom | 14 | 40.00% | |
Nee, ik kom niet | 12 | 34.29% | |
Misschien | 9 | 25.71% | |
Voters: 35. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
net dan toch maar ff gestemd dat ik kom.
Met de kever als het goed is, als hij maandag wordt goedgekeurd. Samen met mijn collega weedeater toob, hij met zijn gekietelde 1200, ik met mijn eigen barrel. |
|
|||
|
|||
Quote:
OMFG!......Komt Slim Shady ook????
|
||||
|
||||
Quote:
ow vandaar dat ding steeds in een scheur ligt! dat komt door die gekietelde 1200........ miss. kom ik met de motor! ligt aan t weer. als t regent neem ik de auto. anders heb ik zo'n mooie streep op mijn hoofd staan! heb namelijk geen spatborden.. :biggrin: :biggrin: :biggrin: |
|
||||
|
||||
toob, als jij met de motor gaat dan kan pat met jou kever. Dan is die dikke 1200 toch nog op de ACN. Is wel zo leuk.
|
|
|||
|
|||
leonidas !!! ikke bent er gewoon maar dat is natuurlijk logisch biologisch.
ik weet alleen nog niet met wat voor een voertuig in iedergeval neem ik dinsdag wel tuig mee! tim deze kale knakker is nieuw in the scene en gaat volgens mij binnenkort overstag want ehhh bart als jij je bussie weg doe mot je eerst mij belle jah!. dus dat zijn de eerste symptomen oftewel we hebben er weer1. misschien komt het meisje ook mee. leon en aanverwante volksaddicten tot dinsdaaaaaggggggg. |
|
||||
|
||||
Quote:
Bartjuhh !! Ik had niks anders verwacht jongen maaruuhhh, de T2bee gaat er toch niet uit zeker ? Of loop je helemaal leeg op die spijl van je Ik zie je wel verschijnen dinsdag (en neem gelijk je schoonzusje mee :p )
|
||||
|
||||
Ben net terug uit Frankrijk (zal daar zo ff een verslag van doen op AirMighty) en heb er weer zin in... mooi weer wordt het iig zeker volgens mij!
Tot morgen!
|
||||
|
||||
ik kom toch maar ff met de kever morgen!
want de bobber heeft een beetje buikpijn... en goed nieuws!!!!! er worden op dit moment dikke hoodride shirts gedrukt... die we aan liefhebbers gaan verkopen op de ACN....
|
||||
|
||||
klinkt mooi toob, doe mij er maar 1.
Hoe laat vertrekken we morgen en waar vandaan? Ik hoop dat mijn kever vanmiddag goedgekeurd wordt, anders rij ik met jou mee. |
|
||||
|
||||
Ook weer op tijd terug van vakantie om deze ACN weer mee te maken. Deze keer niet met de Kubel maar met de kever.
See YA
|
||||
|
||||
Quote:
HoodRide t-shirts!?! mmm... ben benieuwd
|
||||
|
||||
Quote:
Anaalfabete Aandeelhouder Rocco Siffredi wil er ook vast eentje .. Hij komt met Tiep3Notchback mee zover ik weet |
|
||||
|
||||
ik kom ook met mijn eigen kever, hij is vanmiddag door de apk gekomen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat bedoel ik!!! Beter!
|
||||
|
||||
Ik heb al weer zin in de reuzenschnitzel!!!! (wat jij, BKZ?? )
|
||||
|
||||
HoodRide shirts zijn gedrukt...
dit waren de eerste oefen drukken... die zullen ook voor weinig weg gaan.... morgen gaan we de juiste ff drukken.. die zullen dan ook voor weinig weggaan! moet wel leuk blijven natuurlijk.
|
|||
|
|||
leon ik zal er zijn natuurlijk!!!!
met een nieuwkomer in de scene en jawel in iedergeval een gedeelte van de tweeling! cu2morrow |
|
||||
|
||||
net nog even mijn onsteking afgesteld met de stroboscoop lamp. Moet dus goed komen morgenavond.
|
|
|||
|
|||
Beste mensen,
helaas ben ik overevallen door een fikse buikgriep, en hoewel ik tot op dit moment nog steeds naar de Aircooled Cruise Night wilde gaan komen, moet ik helaas aangeven dat het beter is om af te zeggen.. jullie hebben ook niets aan een ondergek@#$ste bus en een groen uitziende bestuurder. Veel plezier allemaal, ik hoop jullie snel te zien Rico |
|
||||
|
||||
@Rico Kever Zomer Festijn dan?
|