|
|||
|
|||
ik laatst dat er een politie in een undercover auto gaat achter mij beetje zitten te sijnen van dat ik aan de kant moet terwijl ik naast een auto zat en toen werd ik beetje pissig aan de handrem getrokken waarvan zei dachten dat het terug schakelen was :P vond ik niet zo erg maar toch bijna 2 punten van me rijbewijs kwijt en een dikke bekeuring kwijt geluld maar toch nog eentje voor links blijven rijden :S a 130 euro 1 jaar me rijbewijs 2 bekeuring die ander was voor te hard rijden 63 in duitsland in 50 km zone 25 euro
|
|
|||
|
|||
Niks meer, na een hele dikke bekeuring ben ik het wel afgeleerd.
|
||||
|
||||
Quote:
Is een kwestie aan je snelheid te houden, want ik heb er ook in bijna 6 jaar nog geen 1 bekeuring gehad. Alhoewel nou lieg ik enorm want als ik goed na ga denken heb ik er eentje gehad voor fout parkeren. En 1 op de snelheid, reed ietsje te hard. waar ik 120 mocht reed ik 130. Ik heb nu zo'n beetje 11 jaar mijn rijbewijs en in de begin periode had ik zeker wel een abonnement bij het CJIB. Ach ja je bent jong en je gaat dan expirimenteren met je auto. Knetterhard rijden, fout parkeren, door het rode stoplicht rijden en dan geflitst worden. Wie kent dat niet. Maarre ik heb al een lange tijd niks meer van het CJIB gehoord en dat wil ik graag zo houden! Maar ben nog wel een maand of 2 geleden aangehouden, was gewoon controle. Mijn vrouw zat naast me en de agent vroeg om rij en kentekenbewijs. Ik het de agent gegeven en alles klopte, meteen kreeg ik het OUDE kenteken bewijs terug van de vorige auto. Ja ik bewaar ook alles he. Maar alles klopte en hij overhandigde de papieren aan mij terug. "Het was een korte controle." zei de agent. "tenzij u nog wat op te biechten hebt." zei hij. Ik keek de man droevig aan en zei:" Ik biecht meteen op,Ik ben getrouwd!"
poohlo...wie anders! Last edited by Arno : 05-09-2006 at 21:35. |
|
||||
|
||||
Ik had dit weekend weer een mazzeltje in Frankrijk. Ik reed wat te snel en zag ineens een auto voor me remmen. Gendarmerie langs de autoroute, dus ook even vol in de ankers. Ik zag de mannen de weg op draaien alsof ze een zware crimineel gingen achtervolgen, dus ik wist al wat er aan de hand was...
Van de weg gehaald, ik reed volgens hun laserapparaat 162km/h. 90 eurootjes lappen dus. (Viel me mee, dus maar niet tegenin gaan.) Ik had echter geen contant geld bij, dus we moesten naar de eerstvolgende rustplaats om te pinnen. Ik meerijden achter die politiewagen. Komen we daar aan, heeft die gast geen bonnen bij. Oftewel: Hij kan geen bekeuring uitschrijven en ik kan weer verder rijden. |
|
|||
|
|||
Quote:
Die is goed, echt een mazzeltje.
|
||||
|
||||
Quote:
Ziiieeeekk!
|
|||
|
|||
Iedere maand +- stuks....en daar ben ik niet trots op! Maar ja, ben makelaar van beroep...dus da verklaard wat! Het laatste half jaar echter alleen parkeerboetes!
|
|
||||
|
||||
Sinds het verbieden van de radardetector geen een meer met de auto.
Daarvoor vanaf het halen van mijn rijbewijs ( 1989 ) zo rond 10 stuks in totaal. Vorig jaar nog een met de scooter 1.2 kW ipv 0.5 kW en 1 decibel te veel. 135,- moest er betaald worden maar dat mag wel een keer in 10 jaar tijd dat ik op en neer rij van Zoetermeer naar Rotterdam.
|
||||
|
||||
tsjaa, best saai maar euhhh.
12 jaar auto rijden en 1 parkeerboete (32 gulden).
|
||||
|
||||
Heb nou bijna 5 jaar mijn rijbewijs.
1e jaar; 1 keer iets van 28 eurie ofzo (tot 5km te hard) 4 keer iets van 60-70 eurie (tot 10km te hard) en eentje van 180 eurie voor het rijden met zware aanhanger zonder aanhangerrijbewijs (was overigens een week voordat ik mijn aanhanger-rijbewijs ging halen en was al veilig en wel in rotterdam gekomen (vanaf Eindhoven), en tja zo'n pis aanhangertje is niks als je al vanaf 15 jaar met 17 ton achter je aan rijdt. Maja zo zijn nou eenmaal de regels => en maar goed ook). De 4 jaar erna nog niks. En ik rij redelijk veel, heb nooit rijbewijs, paspoort of iets dergelijks bij en rij altijd minimaal 10km te hard (en ik ben denk ik al zon 5 keer aangehouden, waarvan nooit een bekeuring ) Lucky guy Wiebrand
|
||||
|
||||
Ik had altijd zo nu en dan wel een boete, maar nooit extreem dikke.
Nu in de zomer is het een beetje verkeerd gegaan Golf1 weer rijdend met de 16v motor ... heb ondertussen de rechtervoet al redelijk onder controle. Om een idee te geven: ben 2 punten kwijt van men rijbewijs. |
|
||||
|
||||
Laatste van mij is toen ik m`n Golfje ging ophalen...dus alweer dik 3 jaar geleden!
|
||||
|
||||
1 boete met de auto op weg naar motorrijles, was aan de late kant haha.
13 km/h te hard in bebouwde kom wat resulteerde in een boete van € 111 excl. 'service' kosten! Daarnaast een boete van 55 euro voor 5 km/h te hard binnen bebouwde kom. Heb nu 4.5 jaar mijn rijbewijs, daarvoor een opgevoerde scooter gehad. Valt al met al best mee. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb mijn rijbewijs nu ook 4,5 jaar, de eerste boete was ruim een jaar geleden pas, met mijn zilveren Golf in Arnhem. 5 te hard volgens mij, niets schokkends. Meest recente en hopelijk de laatste kreeg ik ongeveer een maand geleden, kwam van de snelweg af met mijn GTI en trok even vol het gas open. Stonden ze daar te laseren.. 17 te hard, zat net in de derde versnelling haha.
|
|||
|
|||
ik kreeg pas geleden 220 euro voor het bellen achter het stuur, dom errug dom van mij. Ik zei tegen de agent dat ik geen geld had voor deze bekeuring. Dus heeft de agent mij gematst met een bekeuring van 50 euro!
|
|||
|
|||
Bekeuringen heb ik niet echt gehad, ik zat leuk rond te cruisen in mijn mk2 in een woonwijk, 30 peruur.. Subwoofer stond extreem hard ingesteld, teveel Bass dus,en had mijn volume knop ook wat hoog gezet
Had het niet door dat een undercover agent met een lelijk nieuwe Ford Focus toevalig achter mij zat te rijden, ineens begon hij zijn zwaai lichtjes op te zetten. wat een schijnheilige honden man. 3weken later bekeuring ontvangen 75euro. geluidsoverlast -_- |
|
||||
|
||||
Vind het ook behoorlijk irritant als er iemand langs rijdt met overdreven veel lawaai uit z`n radio....
|
||||
|
||||
+1
|
|
||||
|
||||
+1
|