|
|||
|
|||
Quote:
diesel de duivelse brandstof
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
onderkant van het onderblok is dicht
vanavond kleppen inslijpen! daarna de kop weer de vaatwasser in en opbouwen maar
|
|||
|
|||
Gister even de koppeling geplaatst
daarna de kleppen ingeslepen: ben blij dat ik geen 20 klepper heb
|
|||
|
|||
Gister weer even wat gedaan aan de kop na de laatste vaatwas sessie om de inslijp meuk er uit te wassen.
vers keerringetje geplaatst: Ringen voor de klepveren weer in de kop en klepseals geplaatst. ook de kantel pukkels voor de sleeptuimelaars weer geplaatst.
|
|||
|
|||
Kopje weer in elkaar!
Sleeptuimelaars weer geplaatst veren weer op sleeptuimelaars pakking en flens voor onstekkings huis weer geplaatst + nieuwe boutjes en ringen Kop weer op motor Koelwaterpijp + nieuwe pakking weer geplaatst olie filter geplaatst (zal wel in de weg zitten met plaatsen motor in motorruimte het klopt dat het nokkenasriemwiel nog niet op z'n plek zit helaas de kopbouten nog niet kunnen monteren omdat ik de onderleg ringen niet heb. ik wilde deze hergebruiken van de NZ kop maar die konden niet los van de bout. ik heb net maar nieuwe besteld... todo: - kleppen stellen - kopbouten + ringen monteren (nog niet op moment ivm hijspunten zie nu nog op het GL torretje zitten - kapjes schilderen - kapjes monteren - waterpomp + D-riem plaatsen - dynamo pully monteren - 5 bak schoonmaken (buitenkant) - keerringen 5 bak vervangen - inlaat maken voor carbs + afwerken en spuiten
|
|||
|
|||
Base plaatjes voor de CV carbs binnen gekregen!
gelijk even gepast z.s.m. even naar de plaatselijke staal boer voor pijpjes
|
|||
|
|||
Geen mechanische update dit keer maar een elektrische
Het is een velleman setje k2543 vonken doosje. deze koop je als bouwpakket dus moest aan de slag met de soldeerbout.
|
|||
|
|||
Afgelopen woensdag wat pijpen gehaald om de runners voor de cbr600 carburateurs te gaan bouwen!
het ontwerp iets aangepast (versimpelt) (staf materiaal is voor een collega) gister even een motorzaak ingelopen voor een gaskabel en geslaagd de houder op de carburateur moet een klein beetje worden aangepast maar niets ernstigs iig. Aankomend weekend de winterwieltjes weer onder de polo vandaan en even het slot fixxen -thumbsup-
|
|||
|
|||
Afgelopen zaterdag de inlaat voor de carburateurs samen met een vriend gemaakt.
erg blij met het resultaat! nu nog even spuiten en dan kunnen ze erop Hier even proef gepast op het motorblok
|
|||
|
|||
Dat pak je goed aan zeg, en erg gaaf een gele steilheck! Ben erg benieuwd hoe die gaat brullen Veel succes!
|
||||
|
||||
Lekker aan de knutsel hier!
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks man! ja ben wel blij met het kleurtje ik ben ook heel benieuwd Quote:
zeker!
|
||||
|
||||
Goed bezig hier !
|
|
||||
|
||||
Leuk he die Velleman kitjes, deed ik vroeger met m'n pa ook
|
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks! Quote:
ja mooi spul
|
|||
|
|||
Gister een start gemaakt met een catch tank voor de carter ontluchting met dit als resultaat.
waar een alu drinkfles al niet handig voor is Sportpot
|
|||
|
|||
Van het weekend even het hoekje onder het raam aangepakt,
ik had via Mathieu een goed stuk plaatwerk ontvangen van een donor dus dat was mooi makkelijk vanavond onder de partytent even de eerste laag geel erop kwasten als het weer het toelaat komend weekend het motorblok erin
|
|||
|
|||
Good job Erik
|
|
||||
|
||||
Lekker bezig! Ik zou het lekker zo laten!