|
||||
|
||||
Ziet er weer goed uit
|
||||
|
||||
T wordt nog wel eens wat met t VRinterhok
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
No problemo
Wordt mooie winterauto |
|
||||
|
||||
Hier ook weer eens een kleine update.
Diverse zaken zijn al weer klaar en het schiet lekker op. Vandaag het blok aan de praat gekregen. Tis een hele zoektocht geweest, ik had geen spanning op de brandstofpomp en geen vonk. Na een dag zoeken en meten is het weer opgelost. Nu het blok voorzien van koelvloeistof en een paar keer lekker warm rijden, dan de olie wisselen. Last edited by Dokter D : 18-01-2015 at 17:42. |
|
||||
|
||||
Mooi douwe!
|
|
||||
|
||||
goed bezig maat
|
|
||||
|
||||
Lekker Douwe 👍
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Goed bezig
|
||||
|
||||
Thnx allemaal.
Bij de eerste start letterlijk het hele hok van 8x8 meter blauw van de rook Het blok staat dan ook al een tijdje stil, vermoedelijk heeft de vorige eigenaar een beetje olie op de zuigers gedaan Kon een kwartier lang niet in het hok zijn |
|
||||
|
||||
Jaja! Goed bezig Douwe!
|
||||
|
||||
hey Douwe, zijn er nog vorderingen?
ik had een vraagje, welke radiateur fan gebruik je? hij past mooi. is het voor een golf 2 formaat radiateur, 32 cm hoogte?
|
||||
|
||||
De auto is zo goed als klaar, nog wat kleine dingen en dan naar de rdw en voor de apk.
En dan kan ie de verkoop in. Hier zit een corrado vr6 radiateur in met de dubbele vin van een corrado vr6, 32cm hoog. Je kunt ook 1 van een passat met airco pakken, zonder airco zijn ze 37cm hoog. Met een passat radiateur kun je maar een kleine accu kwijt ivm de bovenste wateraansluiting. Last edited by Dokter D : 17-01-2015 at 23:15. |
|
|||
|
|||
Was voor deze toerenteller gebeuren douwe? Nu goed voor elkaar.
|
||||
|
||||
Ja klopt Stefan dat was voor deze.
Ik kon de toerenteller niet aan de praat krijgen terwijl dit maar 1 draad is Veel meten, 3 klokken geprobeerd maar niets... Ik had een kabelboom van de zekeringkast naar de klok van een passat B4 en hier blijken 3 draden anders te lopen dan bij de golf 2 kabelboom Dus de passat boom omgestekkerd en hopa! Met dank aan Stefan en Gooi voor het meedenken |
|
||||
|
||||
goed bezig maat had ik dus ook met de vr met cupra klok ook een paar draden anders maar met de goede schema's is daar wel uit te komen
|
|
||||
|
||||
het is gelukt daar gaat het om douwe .
tis erg lastig soms om oorzaak te zoeken weet er alles van . zit ook te zoeken lukt ook niet erg . gelukkig zijn er veel mensen die meedenken en helpen. zo maak je weer veel klaar .
|
||||
|
||||
De afgelopen tijd de nodige uurtjes in de auto gestoken maar helaas niet veel foto's gemaakt.
Interieur is zo goed als klaar, uitlaat is klaar, onder de kap is alles klaar en de bodem zit weer in een verse laag tectiel. De auto is goed hard gelukkig! De vorige eigenaar had al nieuwe wiellagers gemonteerd maar doordat de auto vaak daar verplaatst is zonder aandrijfassen liggen deze er compleet uit Volgende week maar een nieuw setje monteren. To do list: Schuifdak gangbaar maken. Rechter deur nog een slotpennetje voor halen. Rechter deur afbouwen. Onderkant dash afbouwen. Middenconsole plaatsen. Linker knipper voor repareren. Wiellagers vervangen. |
|
|||
|
|||
Mooi bezig Douwe!