|
|||
|
|||
Quote:
Is geen probleem, echter is de winterperiode aan gebroken dus sterft het hier van het werk omdat vele hun auto al op stal hebben en nieuwe delen / aanpassingen willen voor 2015. Maargoed als er iemand is die een MK2 MK3 met een 20vt ter beschikking wil stellen. Dan kunnen wij daar een steun bij ontwikkelen/produceren. Mvg, Pim Bonne |
|
||||
|
||||
Quote:
(sorry even misbruik van het topic) Mocht je het overwegen? Ik heb een S3 TFSI motor overgenomen waarbij de Audi S3 265pk turbo is aangepast voor de normale Golf 2 steunen! Steun achter de motor (aangepast), aansluiting turbobuis e.d. is erbij. En nog veel meer. De motor ga ik op de Golf 4 / 5 steunen plaatsen, deze set is dus over. Inruil van een S3 TFSI 265pk turbo is mogelijk.
|
||||
|
||||
Vandaag toch nog een aanpassing doorgevoerd aan de katalysator, waren bang dat deze te klein was en een beetje meer gas gegeven met dé Leon en dit valt niet tegen, heb hem tot 6000tpm volgas gehad en dit gaat er behoorlijk vandoor. Nog mooier is dat dit volkomen lineair gebeurt, motor sleurt in een tempo door, . Over twee weken weten we meer v.w.b. het vermogen.
Jos.
|
|||
|
|||
Quote:
Kun je hier fotos van maken en hier posten? |
|
||||
|
||||
Nee helaas, mijn vorige post was al misbruik van het topic, plaatsen van foto's e.d. is niet echt gepast. Pim heeft een paar foto's gekregen misschien dat hij hierdoor ideeën kan opdoen om een set te ontwikkelen.
|
||||
|
||||
Quote:
Kan je geen PM sturen want je PM bak zit vol!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb een mk3 met een 20vt (AUQ) erin. Weet alleen niet hoe lang je de auto nodig hebt voor het ontwikkelen? Er is vanuit mij wel interesse voor een grotere turbo, want wil wel meer pk's dan de 250 die hij nu heeft
|
|||
|
|||
Quote:
Sven stuur mij een PM, ik moet er even tijd voor vrij maken/inplannen. Gr, Pim |
|
|||
|
|||
volgens mij heb ik er nog 1 liggen , overgehouden van een ombouw.
pb maar als ik even moet zoeken voor je . |
|
||||
|
||||
Hier al meer nieuws?
Ik moet je trouwens nog een pbtje sturen zie ik net Pim
|
|||
|
|||
Morgen gaat die de bank op bij JD.
Ik ben zelf ook zeer benieuwd. Mvg, Pim |
|
||||
|
||||
Het resultaat was niet verkeerd las ik
|
||||
|
||||
idd Niet verkeerd Pim
|
|||
|
|||
Ik had zelf zo'n 350 pk gedacht.
Ik heb jos nog niet gesproken over de exacte details. Heb vandaag ook de hele dag int ziekenhuis gezeten voor een operatie aan mijn onderarm. Jammer genoeg mislukt dus volgende week weer onder het mes. Maar deze resultaten was ik zeker blij mee. En ik verwacht de eigenaar van de auto ook. |
|
|||
|
|||
360pk en 458Nm geloof ik??
Iig zeer mooie waardes! |
|
||||
|
||||
heel interessant.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit is enkel door die turbo? Wat is de rest van de setup/gegevens van deze motor?
|
|||
|
|||
Quote:
Set-up is samengesteld en gebouwd door JB-Autoservice, ik heb de TFSI adapterkit voor dit project geleverd. Set-up: Seat Leon 1.8-20vt JBAutoservice 1.8T AUQ engine (forged) K04-064 turbo upgrade (S3 TFSI turbo) Full exhaust TFSI S3 intercooler JD Engineering custom remap 360pk & 460Nm |
|
||||
|
||||
Mmmm, dan is dit zeer interessant voor mijn. Mijn AUQ is vrijwel hetzelfde (op de turbo na dan )
3inch downpipe, verder complete 2.5inch pijp naar achter. Geen katalysator. Grote front mount intercooler Wat mods, LMM weggeschreven etc. Zat op 244pk bij JD met euro 95 Zo'n TFSI turbo klinkt wel erg aantrekkelijk dus