|
||||
|
||||
wijze woorden van sabine
maar de schreeuw om aandacht van mevr. scumbag stoort me net als het kleinerend praten als meissie en lieve .... , wtf en wie ben jij dan wel vraag me echt af wat je probleem nou eigenlijk is. maar als je nou gewoon in de wei gaat staan grazen ipv van hier de boel op te lopen naaien, moet jij eens opletten hoeveel aandacht je krijgt. |
|
||||
|
||||
elke ochtend leeggezogen, en genieten in het zonnetje de hele dag... super toch?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
koeien worden 3x daags gemolken tommy .en als ik 3x daags moet presteren kreeg ik ook net zo'n zak als die koeien uiers hebben (denk je eens in 30 litere 3 x daags )
heb zowel deze als de vorige topic gelezen .moet eerlijk bekennen dat scumbag niet in emotionele zin onzinnige scheld termen heeft gebruikt welke ander mede forum leden wek hebben gebruikt ,omdat men gefrustreerd is en hun testostoron het kook punt heeft bereikt .wil niet zeggen dat ik sympathie betuig voor scumbag (ken hem niet ,dus mag hem ook niet beoordelen ) maar vind een 2e gert best grappig hiero(hij reageert zoals gert ook zo goed kon op het oude vw forum) en een gezonde discussie ,ja brand maar los .elkaar lief vinden is de mode ,gelukkig is mode om er juist niet aan mee te doen . wat kri9jg je na 1000 posts?????
|
|||
|
|||
Quote Scumbag:Kijk, ik heb niets tegen goede tegenargumenten, ik heb er ook voldoende gezien de afgelopen dagen, helaas kwamen die niet uit jouw koker.
Van wie dan wel?
FAHRVERGNÜGEN! Last edited by chrisjuh : 15-08-2005 at 22:16. |
|
||||
|
||||
koker ??????
hmzzzzzzz ,lichtelijk lange tenen ?
|
||||
|
||||
btw ik zit niet elke dag op dit forum ,aangezien ik niet alles kan of wil volgen (heb nog een prive leven ,met een kind en vrouw ,waar ik graag quality time aan besteed )
tevens barst ik van de klussen ,waar ik echt niet rouwig om ben .
|
||||
|
||||
ah na 100 posts ben je een post hoer
|
||||
|
||||
Quote:
Oh ja, in dat geval ben ik er bijna
|
||||
|
||||
Quote:
en ik WAS topposter... totdat liever Gert Tjaap zijn aantal posts wijzigde :p |
|
|||
|
|||
LOL was niet tegen jou bedoeld Serge....heb ff ge-edit.
|
||||
|
||||
ok 1000 dan :p
|
||||
|
||||
Quote:
zat al te krabbeloen met vinger op hoofd ..............
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ik een jaar of 5 geleden met m'n kever ook gehad! KLPD heeft toen m'n kentekens ingenomen en ik moest opnieuw naar de RDW voor keuring! Heb toen alleen nieuwe achterbanden gemonteerd omdat deze een beetje erg weinig profiel hadden. Bij de rdw kon ik, met een aanloopje, net aan op de rand van de smeerput komen, maar zij keurde hem wel gewoon goed en ik kreeg m'n kentekens terug! 2 Weken erna werd ik weer aangehouden en probeerde ze weer m'n kentekens in beslag te nemen. Gelukkig kon ik aantonen dat mijn kever zo was goedgekeurd (gedateerde foto's dat hij op de put stond) die voor zowel de datum als de tijd overeen kwamen met de datum op het kenteken en in de computer!!! en konden ze mij niets meer maken!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik gedraag me naar mijn leeftijd... Moet nog veel leren heh... een 2e Gert? God?? no!!! Ach verstand hebben is 1 ding, maar verstandig zijn... Adrem zijn heeft niks met verstand te maken. En ik heb persoonlijk liever dat iemand gewoon tegen mij zegt dat ie me een lul vind, dan dat ie maar zit te wachten en te broeden om me ergens op te pakken door me de les te kunnen lezen. Want het eerste lucht op, en het tweede frustreert. (voor beide partijen... ) Gert is niet voor niets zo kaal... LOL En gefeli met je Postwhore status Serge! lol
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan verschillen ook wij van mening..jij noemt het wijze woorden van Sabine, ik noem het opportunistische draaikonterij. |
|
||||
|
||||
Quote:
Gert is de maatstaf, dames en heren, lees zijn spitsvondigheden op vertigo69 er maar eens op na. (en geloof me, dit is niet ironisch bedoeld). |
|
||||
|
||||
jouw verbale vaardigheid mag dan boven de gemiddelde maatstaf liggen, dat wil logischer wijs niet zeggen dat je duidelijk bent.
|
||||
|
||||
Jammer dat hij/zij die vaardigheid niet op een positieve manier gebruikt
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat het in dit geval toch echt ligt aan wat mensen willen lezen Just my 2 cents als medeforummer |
|
||||
|
||||
ho ho niet iedereen heeft een hekel aan scumbag,ik kan het alleen maar waarderen dat iemand zijn eigen mening ventileerd ipv met de rest mee te lullen bang om kommentaar te krijgen.