|
|||
|
|||
Quote:
Een grijskenteken??????? |
|
||||
|
||||
had hem al bij de rallye lisjt van mij staan.maar verbaasde me ook over het grijze kenteken idd.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
WVWZZZ1GZKB119444 1G4716 Ebenholtzschwartz (Maikel)
Deze auto heb ik in augustus 05 uit duitsland gehaald maar dient nog wel op nl kenteken gezet te worden (helaas nog niet gedaan). Auto met gehele onderhouds historie, (boekjes keurings rapporten e.d, Brochure etc etc. Zelf de reserve sleutel in nieuw staat.) Lakwerk heeft nog wat aandacht nodig verder perfecte origonele auto. Last edited by maikel : 14-03-2006 at 12:54. |
|
||||
|
||||
Quote:
bekende wagen van een ex militair genaamd A van Esch ihihih
|
||||
|
||||
Hierbij heeft Maikel wat mij betreft de mooiste Rallye van Nederland, maar dat wist ie al
|
||||
|
||||
Dank je voor je compliment, ben er ook erg gelukkig mee. Heb er lang naar gezocht maar dat wist je waarschijnlijk al.
Quote:
|
|
||||
|
||||
super rallye! en die recaro`s jam jam
|
|
||||
|
||||
Mooie bak zeg Maikel!
Die rode uit Olst heb ik ook wel eens gezien in Raalte. Vlakbij mij woont sinds een tijd (iets van half jaar, 3kwart jaar) een stel dat een Corrado G60 had en een Golf Mk2. Die Corrado stond de hele tijd te koop en die Golf niet maar ik geloof nu dat de Golf weg is. Vrienden van hen waren daar een keer met een Rode Rallye. Dus ik denk dat die uit Olst komt. Maar hoeft dus helemaal niet... |
|
||||
|
||||
Quote:
Kom jij hier ook de buurt dan? Even weer on/topic: Kennis van mij heeft ook een Rallye nu, donkergroene, maar wordt andere kleur gespoten (welke kleur weet ik niet meer, wel gezegd :rolleye Die jongen heet Henk Bl, en is de zwager van Martin B (golf 1 16v T)
|
||||
|
||||
Quote:
zitten daar azevs onder? |
|
|||
|
|||
ik ben de eigenaar van de rod erallye in haarlem
|
|
||||
|
||||
Quote:
pfff dat was wat, die zat lekker in het zonnetje in zijn tuin en die hoort een g lader wegrijden.... Patrick, sven, en nog een aantal hebben toen heel het eiland uitgekamt maar nooit meer gevonden echt kut zoiets
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Quote:
Weet niet...De auto staat nu op steelies bij de spuiter, daarna komen er RH Cupjes onder...(Vrij nette wielen...Had ze vorige week even gezien...)
|
||||
|
||||
Heb er een gespot, op Schiphol notabene (personeels parkeerplaats). Kenden we deze al?
|
||||
|
||||
Quote:
Ja Miquel dit is inderdaad de oude rallye van Erwin,deze is destijds verkocht zonder de motor en de diverse aanbouwdelen. jij weet wel waar deze motor nu in komt zeker.(het is blauw en een bepaalde uitvoering)gheghe. groeten Hendrik. |
|
||||
|
||||
ik weet er nog 6 te staan
daarvan zijn er 5 geschorst van 1 en de zelfde persoon omdat ze allemaal compleet gerenoveert worden 1 van de 5 is een echte rallye g60 waar ook echt rallye mee is gereden als je die bruute machine hoort lopen krijg je kippevel op je rug ook heeft hij er een staan wie zo goed als klaar is gemeten op tovami 230 +pks zal binnen kort even kijken als ik een paar fotos kan maken ik he er nog wel een paar van de echte rallye golf die zal ik zo spoedig mogelijk posten en ik weet dat er 1 rond rijd in vroomshoop een zwarte rallye g60 Last edited by 1800 16v kr : 25-06-2006 at 15:59. |
|
|||
|
|||
hey mensen,
hier in eindhoven staat er ook 1 het is die matzwarte die ook op marktplaats te koop heeft gestaan. kent iemand die? dat is echt een mooi ding met een setje mooie a8 wielen |
|
||||
|
||||
Quote:
Post dan vooral details van de motorruimte! De ophanging van de motor e.d Dat is interessant
|
||||
|
||||
het zijn niet echt super fotos maar deze heb ik nog op mijn tel staan
|