|
||||
|
||||
IK heb H&R onder de GTD liggen, maar word er af en toe moe van. Zo stug..
|
|||
|
|||
ik heb ook een h&r schroefsetje maar vind hem achter te springerig (komt door de hulp veren daar veer hij op) is dit iets wat meer mensen hebben ??
gr. Martijn |
|
||||
|
||||
Mijn Jet met 80mm verlaging, mag dus ook wel een stukje lager. Zeker als er straks mooie 14'ers onder komen. Dus ook een mooie nuttige thread voor mij Denk dat ik ook in Essen een Supersport setje aanschaf Dan kan mn meissie deze velgen en de huidige verlaging onder de Golf krijgen voor de zomer |
|
||||
|
||||
Iemand ervaring met een formel K set onder golf 2?
|
||||
|
||||
supersport gaat tot 8cm TUV maar zit 12cm draad op... dus in principe kan je je wielen in je kasten laten drukken zodat je op de bodem ligt :P
|
|||
|
|||
heb ook supersport goede set kwalitatief en niet al te duur. Ik raad je wel aan om ook meteen voor de domlagers mee te vervangen kosten bijna niks maar het sleuteld zich fijner. Gr arjan
|