|
||||
|
||||
en?
|
|||
|
|||
Brackets zijn niet naar me zin , dus ga komende week even een ander setje maken .
Kreeg trouwens nog een zelfde setje remklauwen aangeboden , iets voor jou misschien? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ligt eraan, wat is de staat ervan en wat moeten ze kosten? Zijn t gewoon platte brackets of moeten ze echt gedraaid worden uit staal.
|
|||
|
|||
Heb je even pb gestuurd
|
|
|||
|
|||
[/IMG] Ze zitten , had wat voeten in de aarde maar toch op zijn plek gekregen. Zondag waarschijnlijk de achterzijde vervangen voor geventileerde schijven en klauwen . Als alles naar zin is dan stappen we over op geperforeerd , helaas alleen leverbaar voor de voorzijde . Je kan ze achter laten boren , maar kost 70 euro ex per schijf . Daar moeten we nog even over denken . Morgen maar even zwarte brembo stickers laten maken , of zijn er nog mensen met een ander leuk idee voor op de klauw? |
|
||||
|
||||
Ik vind het knap dat het je gelukt is ze
zelf helemaal "pas te maken" Ik vind dat rood niet mooi, maar dat is geheel persoonlijk ------------------
|
|||
|
|||
Thanks " opa"
|
|
||||
|
||||
Goed gelukt zo te zien
Ik vind het super deze kleurencombi |
|
|||
|
|||
Thanks Johan
Hier nog even wat meer duidelijkheid over de bevestiging Gaten laten boren ( na heel veel meet werk , en uitlijnen) Hier een foto van de bracket tijdens het maken En zo zit het dan bevestigd , de bouten op de originele plek van het fusee huis zijn aan de achterkant opgevuld met een afstandsbus die ik heb laten draaien bij een bedrijf. Ze zitten nu mooi in het midden en het remt prima Ik kan altijd later nog over stappen op grotere schijven , het is gewoon een kwestie van de brackets na maken en dan de bevestiging van de klauwen meer naar buiten brengen . Dus de keuze voor s4 schijvewn van 321 mm kan ik altijd nog maken . Zondag ga ik dan eindelijk aan de achterzijde beginnen , als het mee zit dan kan ik achter de remslangen gebruiken van een golf mk4 voorzijde. Dit ga ik zondag even bekijken . |
|
||||
|
||||
Top werk! Knap hoor!
|
|
|||
|
|||
Thanks , altijd leuk om te horen
|