|
||||
|
||||
ik heb altijd respect voor mensen die veel werk en tijd aan een auto besteden.
ik zeg ook niet dat het altijd meerwaarde is, maar nog altijd beter dan een ding vol met gaten en roest kopen. of nog erger een nette auto kaal gaan schuren. en hem dan maar ratlook noemen. omdat hij zo lekker goedkoop in aanschaf is maar is mijn mening he mvg sjaak
alles komt ooit goed Last edited by Sjaak's Auto Service : 09-12-2013 at 23:26. |
|
||||
|
||||
Quote:
?? Of de link is niet de goede, of ik snap je remark niet...?! |
|
||||
|
||||
De link leid naar een ander dak koop je de Golf uit jouw post verlaagd dak er af en deze van de marktplaats link er weer op
|
||||
|
||||
Quote:
wat een werk , ik vind em wel positief appart en vind het zeker wat hebben en aan de andere kant toch leuk om op meeting iedereen te shockeren met een g1 hotrod |
|
||||
|
||||
En hij is verkocht.... Ben benieuwd of we de nieuwe eigenaar hier op het forum gaan tegenkomen....
|
|
||||
|
||||
Ik vind het een mooie bak. Een keer wat anders. En misschien was de orginele 75-er niet meer te redden..... Zo kun je toch met blauwe platen rijden. Belangrijkste vind ik, dat er geen gestolen spul op zit.
Misschien via deze weg toch eenvoudig een duitse auto ingevoerd??? Wat ik mis in deze topic is een foto van een duitse mk1. Ook topchop en in een groene kleur. Ik heb ooit een vwscene oid gehad waar deze in stond. Misschien is het deze nu wel met 75-er platen....
|
|||
|
|||
Golf1 Hotrod
En daar is ie weer!
Ietsjes duurder dan de vorige keer!! http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...previousPage=lr |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Geloof niet dat dat de reden zal zijn |
|
||||
|
||||
Volgens mij komt het eerder door dat verlaagde dak, dat alles wat sneller lijkt te gaan dan in werkelijkheid Als ik voor mezelf spreek wennen pk's namelijk nogal snel.
De verkoop reden van een verkoper zou ik overigens nooit veel waarde aan hechten...
|
||||
|
||||
Kent iemand de eerste eigenaar toen hij toen hij voor het eerst hierin het topic te koop stond.
Volgens mij kwam hij hier uit de buurt Capelle a/d IJssel hij had nog wat andere dingen te koop staan op Marktplaats waar ik eigen lijk direct op had moeten reageren
|
|||
|
|||
Heb hem een paar weken geleden hier in de buurt zien rijden.
Moest even omkijken.... maar tis ook echt geen porem! Wielen zijn dan wel weer super! Maar das ook het enigste.
|
||||
|
||||
mk1 topchop
|
||||
|
||||
wat moet je er mee ? ... ik zou er nooit in kunnen
|
||||
|
||||
Ik verbaas mij helemaal over de kilometerstand. Hoe kan de RDW deze in hemelsnaam als correct verkaren als deze complete auto (orig. swallowtail) in 1989 de pers is ingegaan en niemand de stand dus kan weten?
|
|
||||
|
||||
Daar is tie weer : http://link.marktplaats.nl/817057330
|
||||
|
||||
Ofwel dit kenteken hoort niet bij deze body?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt natuurtalent plaatwerkers maar na de pers bij Blokdijk in Hoorn denk ik dat het nu een ander voorwerp is geworden. |